معرفی DDJ-WeGO2 کنترلر دی‌جی‌ پایونییر برای دستگاه‌های اپلی

جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
پایونییر کنترلر دی‌جی خود DDJ-WeGO2 را معرفی کرد که عنوان اولین کنترلر دی‌جی برای دستگاه‌های اپلی را دارد. این کنترلر دارای یک درگاه برای اتصال iPhone یا iPad بوده که شامل یک کابل زیبا و یک نسخه از نرم‌افزار Virtual DJ با پشتیبانی کامل از اپلیکیشن تدوین موزیک Djay 2 است.
تبلیغات

همچنین این کنترلر دارای Jog Wheelsهای ( صفحات مدور مرسوم بروی کنترلر ها ) متنوعی بوده و کنسول میکس موزیک آن در قسمت جلوی دستگاه قرار دارد، همچنین این دستگاه دارای لامپ‌های LED فراوانی برای روشنایی و زیباسازی دستگاه بوده و شامل یک کارت صوتی OnBoard نیز می‌باشد.

با توجه به‌اینکه سازنده این دستگاه پایونییر می‌باشد، در نتیجه این کنترلر نیز دارای امکانات فراوانی‌ است که در عین کارآمدی و امکانات پیشرفته‌ای که را در اختیار دی جی قرار می‌دهد استفاده از آن بسیار ساده است. از جمله این امکانات می‌توان به کنترل پالس، Jog FX، سیستم روشنایی بااستفاده از ال ای دی‌های تعبیه شده، نسخه‌ای محدود از نرم‌افزار Virtual DJ برای ویندوز و مک که شامل پشتیبانی از سایراپلیکیشن‌های مورد نیاز دی‌جی‌ها از جمله Algoriddim DJ است.

این دستگاه قابلیت اتصال سریع دستگاه‌هایی همچون iPad و iPhone را داراست که از طریق کابل مخصوص که قابلیت نورپردازی را دارد متصل می‌شود و یک درگاه چند منظوره که حمل و نقل دستگاه را تسهیل کرده و نقش نگهدارنده دستگاه‌های اپلی را نیز دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات