Crossbow: ساعت هوشمندی با دوربین 41 مگاپیکسلی و قابلیت زوم اپتیکال

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
این ساعت با طراحی گیک وار و صفحه نمایش دیجیتالی، ساخت شرکت سوئیسی Heytis است. قابلیت‌های کلی Crossbow فرق چندانی با دیگر محصولات همرده‌اش ندارد، به جز یک لنز بزرگ در کناره بدنه به همراه یک سنسور 41 مگاپیکسلی.
تبلیغات

در بازار داغ ساعت‌های هوشمند، باید انتظار محصولاتی از این دست را داشته باشیم. هنوز چند روز از معرفی سری جدید ساعت‌های هوشمند کاسیو نمی‌گذرد که رقیبی تازه به میدان آمده.

طراحی کراسبو هنوز قطعی نشده و به گفته شرکت سازنده ممکن است برخی از ویژگی‌های آن تا زمان تولید انبود تغییر کند. بارزترین مشخصه این ساعت که آن را از محصولات همرده‌ متمایز می‌سازد، دوربین 41 مگاپیکسلی به همراه قابلیت زوم اپتیکال است. ضبط تصاویر ویدیویی با کیفیت صوتی بسیار خوب به همراه سنسورهای ارتفاع سنج، عمق سنج و GPS از جمله دیگر امکانات کراسبو هستند. تمامی اطلاعات و محتوای موجود بر روی آن نیز می‌توانند با تلفن هوشمند همگام سازی شوند.

crossbow smartwatch

بدنه‌ی کراسبو از جنس تیتانیوم پولیش خورده است که تا عمق 250 متری در برابر آب مقاومت خواهد کرد. این محصول هنوز به طور عمومی به بازار ارائه نشده، اما برای پیش‌خرید آن مبلغ 1200 دلار در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات