سونی هدست-مینی بلوتوث را برای فبلت اکسپریا Z Ultra معرفی کرد تا سایز بزرگ آن در هنگام مکالمه آزاردهنده نباشد

سه‌شنبه ۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
از همان زمان که شایعات پیرامون اکسپریا Z Ultra سونی در فضای مجازی پخش شدند و صفحه‌نمایش 6.44 اینچی آن مشخص گردید، همه از ابعاد بزرگ آن برای استفاده به‌عنوان تلفن، ابزاز نگرانی کردند. هر چند اکسپریا Z Ultra فوق‌العاده باریک و جذاب است، اما نمی‌توان ابعاد بزرگ آن را نادیده گرفت، مخصوصا اگر قرار باشد آن را درمقابل گوش خود قرار دهید. خوشبختانه سونی در این زمینه بسیار هوشمندانه عمل کرده و یک هدست بلوتوث فوق‌العاده کارآمد را برای آن آماده کرده است.
تبلیغات

سونی امروز در کنار معرفی ساعت هوشمند و فبلت اکسپریا Z Ultra از یک هدست بلوتوث به نام SBH52 پرده برداشت. این هدست به شکلی طراحی شده که می‌توان از آن به‌عنوان یک تلفن استفاده کرد و آن را مقابل گوش و دهان قرار داد یا از آن همانند هدست‌های بلوتوث رایج بازار استفاده کرد و بدون نیاز به گرفتن آن با دست، به مکالمه پرداخت.

sony sbh52 3-copy-580x392

این هدست دارای یک صفحه‌نمایش OLED است که تماس گیرنده یا آهنگ در حال پخش را نمایش می‌دهد، تا بدون نیاز به مراجعه به تلفن بتوان اطلاعات لازم را دریافت کرد. حتی ازطریق این هدست قادر خواهید بود تا پیامک‌های موجود در تلفن خود را مشاهده کنید. جالب است بدانید که این هدست نیز ضد آب است و ازآنجاکه از HD Voice پشتیبانی می‌کند، برای گوش دادن به موسیقی نیز مناسب است.

ازآنجاکه این هدست با تلفن شما جفت می‌شود به‌راحتی قادر خواهید بود از رادیو FM تلفن در آن استفاده کنید.

سونی علاوه بر این هدست بلوتوث یک لوازم جانبی دیگر را نیز برای اکسپریا Z Ultra معرفی کرده است. داک شارژر DK30 طراحی بسیار جالبی دارد و تلفن روی آن قرار گرفته و علاوه بر شارژ دستگاه نقش یک پایه را برای آن ایفا می‌کند.

sony dk30-copy-e1372151229613-580x199
sony xperia z ultra 6-580x264

هنوز قیمت این لوازم جانبی مشخص نشده است اما انتظار می‌رود این محصولات نیز در سه‌ماهه سوم 2013 روانه بازار شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات