سونی باتری قابل حمل 5,000 میلی‌آمپر ساعتی CP-F5 را با قیمت 50 دلار وارد بازار می‌کند

دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
روز به روز بر تعداد کاربران تلفن هوشمند، تبلت و پخش کننده‌های موسیقی افزوده می‌شود و هر چند ظرفیت باتری این گجت‌ها رو به افزایش است و پردازنده آنها همواره در حال بهینه سازی است، اما باز هم طول عمر باتری و شارژ در گجت‌ها، همواره از دغدغه‌های کاربران به شمار می‌رود. حال سونی از یک باتری قابل حمل برای شارژ دیگر گجت‌ها و یک شارژ با قابلیت شارژ سریع باتری پرده برداشته که با قیمت نسبتا مناسبی وارد بازار شده‌اند.
تبلیغات

باتری باریک و قابل حمل 5,000 میلی آمپر ساعتی CP-F5 سونی در چند رنگ مختلف تولید شده است. این باتری تنها 9.4 میلی متر ضخامت و 156 گرم وزن دارد. CP-F5 قادر است دو بار تلفن شما را شارژ کامل کند. در واقع این باتری قابل حمل، وظیفه شارژ گجت‌های دیگر را برعهده دارد و هر زمان که به برق دسترسی نداشته باشید به راحتی از طریق آن قادر به شارژ مجدد تلفن یا تبلت خود خواهید بود.

CP-F5 از طریق درگاه USB شارژ می‌شود و سونی در بسته آن یک کابل 15 سانتی متری USB را نیز قرار داده است. برای شارژ کامل این باتری 11 ساعت زمان لازم است. یک چراغ LED برروی آن قرار داده شده تا زمانی که شارژ باتری کامل شد، کاربر مطلع شود.

CP-F5 در 5 رنگ نقره‌ای، صورتی، آبی، طلایی و مشکی عرضه می‌شود.

سونی علاوه بر این باتری، از یک آداپتور شارژر سریع به نام CP-AD2 پرده برداشته که قادر است، باتری CP-F5 را در نصف زمان استاندارد یعنی در حدود 6 ساعت شارژ کامل کند.

باتری CP-F5 با قیمت 5 هزار ین معادل 50 دلار و شارژر سریع CP-AD2 نیز با قیمت 1300 ین معادل 13 دلار از همین ماه وارد بازار ژاپن و کمی بعد وارد بازار جهانی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات