با Hada Memori سلامت پوست خود را اندازه‎گیری کنید

جمعه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
فوجیتسو در کنفرانس سالانه فوجیتسو فوروم 2013، یک ابزارک جالب و در عین حال بسیار کاربردی را معرفی کرد. با استفاده از "Hada Memori" می‌توانید پوست خود را آنالیز نموده و معایب آن را هر چه سریعتر بدون نیاز به مراجعه به پزشک دریابید. اگر دوست دارید پوست سالم‌تری داشته باشید، با زومیت در ادامه مطلب همراه باشید.
تبلیغات

اگر مدت‌هاست که از کیفیت پوست خود ناراضی هستید، یا پول هنگفتی را صرف خرید داروهای پوستی می‌کنید، شاید این تکنولوژی جدید به کاریتان بیاید. فوجیتسو این تکنولوژی را در کنفرانس سالانه خود معرفی کرد. این ابزارک بسیار کاربردی بوده و تقریبا به درد هر انسانی که از گجتهای مرسوم استفاده می‌کند، می‌خورد.

نحوه کار "Hada Memori" این گونه است که یک قاب مستطیلی شکل که توسط خود فوجیتسو تولید شده است را بر روی مثلا صورت خود قرار می‌دهید، این قاب برای آن طراحی شده تا در هر شرایط نوری و کیفیت تصویری، بتواند بهترین نتیجه‌گیری را انجام دهد. سپس با گوشی تلفن همراه یا تبلت خود یک عکس از آن می گیرید و بعد از آن اپلیکیشن مخصوص فوجیتسو شروع به آنالیز پوست شما می‌نماید و تمام نقاط، حفره‌‍ها و رنگ آن‌را تشخیص می‌دهد، سپس با استفاده از یک سیستم امتیاز دهی به پوست شما نمره‌ای از 1 تا 10 داده می‌شود. برخی از مشکلات تشخیص داده شده در پوست نیز به کاربر اطلاع داده می‌شود.

این نرم‌افزار در عین حال قادر است تا عکس را به همراه اطلاعات اضافی در یک تقویم ذخیره نماید تا در دفعات بعدی که از این محصول استفاده می‌کنید به راحتی قادر باشید تا تغییرات پوست خود را احساس کرده و اندازه گیری کنید و یا حتی میزان تاثیر داروهای مصرفی بر بهبود کیفیت پوست خود را مشاهده نمایید.

فوجیتسو معتقد است در صورت استفاده کاربران از این سیستم آنها به تنهایی قادر خواهند بود تا میزان کیفیت پوست صورت خود را اندازه گیری نمایند و شرکت‌های تولید کننده داروهای زیبایی نیز می‌توانند با استفاده از داده‌های نرم‌افزار، داروهای بهتر و کارامدتری تولید کنند.

به نظر می‌رسد که خانم‌ها مشتریان درجه یک این محصول باشند و از شنیدن این خبر بسیار خوشحال خواهند شد.

نظر شما در مورد این سیستم چیست؟ آیا حاضرید از این سیستم استفاده کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات