Palm Top Theater آیفون شما را به یک نمایشگر کوچک سه‌بعدی تبدیل می‌کند

یک‌شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
پالم‌تاپ ابزاری است که از یک ایده ساده فیزیک نور بهره می‌گیرد تا ویدئوی در حال پخش روی آیفون شما را به یک تصویر سه‌بعدی تبدیل نماید. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در دنیای پر از تکنولوژی امروز ایده‌های ساده قدیمی کمتر خودنمایی می‌کنند. اما Palm Top Theater یک قاب آیفون است که با استفاده از یکی از مفاهیم قدیمی فیزیک نور می‌تواند می‌تواند ویدئوهای شما را به صورت سه‌بعدی نمایش دهد. تصویر سه‌بعدی به دست آمده ابعاد کوچکی دارد ولی بی‌شک می‌تواند توجه بسیاری را به خود جلب نماید.

این ابزار از سه صفحه موازی مورب استفاده می‌کند. آخرین صفحه یک آیینه کامل ولی دو صفحه جلویی آیینه شفاف هستند، که تصویر را از نمایشگر آیفون به صورت سه‌بعدی بازتاب می‌دهند. نتیجه نهایی واقعا خیره‌کننده است.

فایل ویدئویی شما باید فرمت اختصاصی پالم‌تاپ را داشته باشد. این فرمت ویدئو را به سه بخش تقسیم می‌کند. کمپانی تولیدکننده این محصول چند ویدئو با این فرمت و برنامه مبدل فرمت آن را برای کاربران آماده کرده است. این ابزار هم‌اکنون با قیمت 36 دلار در بازار موجود است. اگر بتوان این فناوری را به گونه‌ای بهبود بخشید که تصویر نهایی ابعاد بزرگ تری داشته باشد، بی‌شک شاهد استقبال بسیاری از علاقه‌مندان از این محصول خواهیم بود، اما فعلا مجبوریم به همین ابعاد کوچک تصویر اکتفا کنیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات