ماساژور ارزان‌قیمت ۲۰۲۴ شیائومی با قابلیت‌های هوشمند رونمایی شد

جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
ماساژور شیائومی Mijia Massage Gun 3
ماساژور جدید شیائومی Mijia Massage Gun 3 با قدرت بیشتر از نسل قبل، پشتیبانی از چند حالت ماساژ و قیمت مناسب معرفی شد.
تبلیغات

شیائومی ماساژور Mijia Massage Gun 3 را برای بازار چین معرفی کرد. این ابزار قدرتمند و مقرون‌به‌صرفه برای ورزشکاران، علاقه‌مندان به تناسب‌ اندام و ریلکسیشن عضلانی طراحی شده است. قیمت ماساژور مذکور ۳۹۹ یوان (حدود ۵۶ دلار) است و مشتریان می‌توانن آن را ازطریق فروشگاه JD پیش‌خرید کنند.

قدرت ضربات ماساژور شیائومی Mijia Massage Gun 3 درمقایسه‌با نسل قبل حدود ۳۸ درصد بهبودیافته است. این ویژگی به نفوذ بهتر به گروه‌های عضلانی عمیق‌تر، تجزیه‌ی مؤثر اسید لاکتیک و تسریع کاهش درد و خستگی کمک می‌کند.

ماساژور شیائومی Mijia Massage Gun 3 از نمای پشت
ساختار داخلی ماساژور شیائومی Mijia Massage Gun 3
ماساژور شیائومی Mijia Massage Gun 3 با سری های مختلف
ماساژور شیائومی Mijia Massage Gun 3 در دست

ماساژور Mijia Massage Gun 3 برای ورزشکاران و علاقه‌مندان به تناسب اندام طراحی شده است و حداکثر سرعت ۲٬۸۰۰ دوربردقیقه و عمق ضربه‌ی ۱۰ میلی‌متری را ارائه می‌دهد که برای کاهش تنش عضلانی و افزایش گردش خون، ایدئال به‌نظر می‌رسد.

کاربران می‌توانند بین دو حالت عملکرد ثابت و متغیر جابه‌جا شوند؛ در حالت ثابت سرعت ضربات ماساژور برای ریلکسیشن قبل و بعد از تمرین، ثابت خواهد بود، درحالی‌که حالت متغیر تکنیک‌های ماساژ حرفه‌ای را برای ریکاوری روزانه‌ی عضلات شبیه‌سازی می‌کند.

ماساژور دستی Mijia Massage Gun 3 برای راحتی کاربر از حافظه‌ی هوشمند استفاده می‌کند که تنظیمات استفاده‌شده را برای دسترسی سریع هنگام راه‌اندازی به‌خاطر می‌سپارد. علاوه‌بر این، حلقه‌ی نور با ارائه‌ی راهنمایی درمورد فشار اعمال شده، به کاربران کمک می‌کند از فشار بیش‌ازحد و آسیب‌های احتمالی جلوگیری کنند. رنگ حلقه‌ی نور بر اساس فشار تغییر می‌کند: خاموش برای فشار کم، سفید برای فشار متوسط و نارنجی برای فشار زیاد.

از دیگر ویژگی‌های ماساژور Mijia Massage Gun 3 می‌توان به باتری ۲٬۴۵۰ میلی آمپرساعتی با ماندگاری بالا اشاره کرد که در شرایط ایدئال با هربار شارژ تا ۳۰ روز کار می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات