هوپاگ دو دستگاه ضبط ویدیو ویژه کاربران خانگی و بازی‌خورها عرضه می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی Hauppauge از تولیدکنندگان محصولات صوتی تصویری مثل تیونرهای تلویزیون است. این سازنده با شرکت در نمایشگاه CES امسال، از دو دستگاه جدید برای ضبط ویدیوهای HD رونمایی کرده که یکی برای کاربران خانگی و دیگری برای بازی‌خورها در نظر گرفته شده است. در ادامه مطلب می‌خواهیم ویژگی‌های این دو دستگاه را مورد بررسی قرار دهیم.
تبلیغات

اولین دستگاه هوپاگ HD PVR 2 با مدل 1512 می‌باشد که برای کاربران خانگی تولید شده است. این ریکوردر قادر است ویدیوهای HD که از طریق تلویزیون کابلی یا ماهواره‌ای پخش می‌شود را ضبط کند و کتابخانه‌ای از ویدیوهای ذخیره شده ایجاد نماید. در این دستگاه، ریکوردر ویدیو‌های HD در کنار IR Blaster به منظور تغییر کانال‌های ست‌تاپ‌باکس به کار گرفته شده است. کابل ویدیویی کامپوننت و دیگر کابل‌های مورد نیاز برای اتصال دستگاه به کامپیوتر به همراه آن عرضه می‌شود.

با توجه به اینکه برای ارتباط با کامپیوتر و ذخیره کردن ویدیوها روی هارد آن نیاز به نرم‌افزار مناسب است، نسخه‌ی 7.2 نرم‌افزار WinTV نیز به همراه محصول عرضه می‌شود. به کمک این نرم‌افزار می‌توان ضبط کانال‌های مختلف را برنامه‌ریزی کرد و IR Blaster مسئولیت تغییر کانال‌ها در زمان مشخص را عهده‌دار است. البته این محصول سازگاری کامل با مدیا سنتر ویندوز 7 و 8 دارد و می‌توان از مدیا سنتر نیز در کنار آن استفاده نمود.

دومین دستگاه رونمایی شده HD PVR 2 GE Plus می‌باشد. این دستگاه درگاه SPDIF هم دارد و قادر است صدای فراگیر را هنگام ضبط ویدیوی بازی‌ها، ذخیره کند. از این دستگاه می‌توان برای ذخیره کردن ویدیوی بازی‌های مختلف در کنسول‌های Xbox 360، PS3 و همچنین کامپیوتر استفاده کرد. ضبط ویدیو بازی‌ها با رزولوشن HD نیز امکان‌پذیر است.

یکی از قابلیت‌های این دستگاه استریم ویدیو از طریق U-Stream و Justin TV است که به کمک نرم‌افزار StreamEez صورت می‌گیرد.

قیمت دو دستگاه جدید هوپاگ هنوز مشخص نشده اما از روز اول فوریه در آمریکای شمالی و اروپا وارد بازار می‌شوند.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات