با ردیاب هوشمند فعالیت‌های ورزشی ال جی آشنا شوید

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
ورزش و محصولات مربوط به سبک زندگی بخش بزرگی از نمایشگاه CES را به خود اختصاص داده‌اند و به نظر می‌رسد ال جی نیز علاقه خاصی به این بخش از بازار دارد. یکی از محصولات جالبی که در غرفه ال‌جی جلب توجه می‌کند، نمونه اولیه از وسیله ورزشی به نام Smart Activity Tracker یا ردیاب هوشمند فعالیت‌های ورزشی است. حتما متوجه شده‌اید که این وسیله قرار است فعالیت‌های ورزشی شما را تحت نظر بگیرد.
تبلیغات

وسیله جدید ال جی شباهت زیادی به FuelBand شرکت نایک دارد، این وسیله نیز دارای یک نمایشگر LED با نقطه‌های بزرگ است و همانند دستبند می‌توان آن را به دست بست.

هر چند این ابزار ال جی دارای قابلیت تازه‌ای نیست اما، کنترلرهای لمسی روی آن، کنترل ابزار را به مراتب ساده تر از FuelBand نایک کرده است. اتصال بین تلفن هوشمند و این دستبند از طریق بلوتوث انجام می‌شود و علاوه بر انتقال اطلاعات مربوط به تحرکات روزانه شما امکان نمایش اطلاعات شخص در حال تماس با تلفن خود را برروی دستبند خواهید داشت.

این ابزار به خاطر جنس خاص پلاستیکی و طراحی مناسب‌اش به خوبی برروی دست قرار می‌گیرد. ردیاب هوشمند ال جی به هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS متصل می‌شود و فعالیت‌های ورزشی کاربر را برروی نرم افزار خاصی که برروی ابزارهای تحت این دو سیستم‌عامل نصب می‌گردد گزارش می‌دهد.

ال جی برای دقت بخشیدن به این ابزار از یک سنسور ارتفاع سنجی نیز بهره برده است که اطلاعات مربوط به موقعیت شخص را دقیق‌تر تشخیص می‌دهد.

ال جی هنوز از قیمت این محصول صحبتی به میان نیاورده اما این ابزار ورزشی در تابستان امسال وارد بازار خواهد شد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات