مدل جدید نینتندو سوییچ OLED با رنگ‌بندی هیجان‌انگیز از راه رسید

سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
 نینتندو سوییچ OLED
جدیدترین مدل از کنسول نینتندو سوییچ اولد، رنگ‌بندی جذاب دارد و با قیمت منطقی در دسترس قرار می‌گیرد.
تبلیغات

نینتندو در بیانیه‌ای مطبوعاتی مدل جدیدی از کنسول سوییچ اولد را با تم Smash Bros رونمایی کرد. جدیدترین مدل این کنسول بازی به‌عنوان بخشی از باندل جدید Super Smash Bros. Ultimate عرضه می‌شود و شامل جوی‌کان‌ خاکستری است که لوگوی بازی را روی خودش دارد.

مدل خاکستری نینتندو سوییچ اولد نمای جلو

مدل جدید به اندازه نینتندو سوییچ الهام‌گرفته از Super Smash Bros نیست و حتی فاقد داکی برای نمایش تصاویر گرافیکی ماریو، کربی، دانکی کونگ، لینک و سایر مبارزان است. این سوئیچ تنها با یک داک مشکی ساده عرضه می‌شود.

باند جدید نینتندو با سوییچ اولد بازطراحی‌شده، نسخه‌ی کامل بازی Super Smash Bros. Ultimate و سه ماه عضویت سرویس Nintendo Switch Online ارائه می‌شود.

باندل کنسول نینتندو سوییچ اولد

قیمت کنسول نینتندو به‌همراه سایر متعقلات باندل جدید ۳۴۹/۹۹ دلار خواهد بود که با توجه به اینکه سوئیچ اولد قیمتی تقریباً برابر آن دارد، بسیار مناسب است. این باندل در ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) عرضه می‌شود و در خرده‌فروشی‌های منتخب و فروشگاه اختصاصی نینتندو در دسترس خواهد بود.

نینتندو امسال چند مدل دیگر از سوئیچ اولد مانند مدل قرمز روشن برای Super Mario Bros. Wonder و سوئیچ اولد الهام‌گرفته از Zelda را نیز برای Tears of the Kingdom عرضه کرد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات