لباس همه کاره که هر گیکی عاشق آن می‌شود

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
حدوداً ده سالی است که فناوری از دستگاه‌های الکترونیکی به حوزه پوشاک و گجت‌های پوشیدنی نیز وارد شده است. شرکت TEC در نوک پیکان این حوزه قرار داشته و طرح‌های جاه‌طلبانه‌ای برای توسعه‌ی هر چه بیشتر در این زمینه ارائه کرده است. این کمپانی در نمایشگاه فناوری CES 2013 از محصول تازه‌ی خود با نام Jacket 2.0 پرده برداری کرده که هنوز در مرحله‌ی مفهومی (کانسپت) قرار دارد ولی به زودی به بازار عرضه خواهد شد.
تبلیغات

Jacket 2.0 علاوه بر ظاهر زیبا و جذابی که به عنوان یک ژاکت دارد، هر آنچه که یک گیک - خوره‌ی رایانه‌ای – به آن نیاز دارد را در خود جای داده است. از مهمترین خصوصیات این ژاکت می‌توان به جنس بسیار سبک پارچه آن اشاره کرد، به همین خاطر می‌توان از آن به عنوان یک بادگیر بهاره یا پاییزه استفاده نمود.

Jacket 2.0 دارای باتری داخلی است که از سلول‌های تخت ساخته شده و در لبه‌ی پایینی کار گذاشته شده است. از این گذشته آنتنی مخصوص در بدنه‌ی لباس جاسازی شده که قدرت سیگنال‌های LTE را افزایش داده و سرعت اتصال را بیشتر می‌کند.

 این لباس علمی-تخیلی دارای یک صفحه نمایشگر از نوع LED است که می‌تواند شما را در تاریکی شب به خوبی همراهی کند. Jacket 2.0 دارای تعداد زیادی جیب است که می‌توان هر آن چیزی که در دست دارید را پذیرا باشد.

همچنین دو بلندگو (اسپیکر) و میکروفونی ویژه در یقه لباس کارگذاشته شده است. تازه، ابزار خاصی بر روی محفظه‌ی قفسه‌ی سینه‌ی کاربر قرار گرفته که در صورت سرد شدن محیط بیرونی، هوای داخل را تلطیف کرده و استفاده کننده را گرم نگه می‌دارد.

گرچه هنوز شرکت TEC قیمتی برای Jacket 2.0 تعیین نکرده اما این لباس بی‌نظیر قرار است تا دو ماه دیگر به قفسه ی فروشگاه‌ها راه پیدا کند.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات