همیشه تلفن خود را جا می‌گذارید؟ با پراکسیمو وسایل ضروری را گم نخواهید کرد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۲۱:۰۹
مطالعه 2 دقیقه
حتماً برای شما هم مواقعی پیش آمده که هنگام خروج از خانه چیزی را جا گذاشته باشید. امروزه برای بیرون رفتن تنها کاری که باید کرد پوشیدن لباس گرم نیست، انبوهی از گجت‌ها و وسایل الکترونیکی مثل گوشی، تبلت، شارژر پرتابل، کنسول بازی و غیره را معمولاً همراه خود برمی‌داریم و چه بسا مورد مهمی را فراموش کنیم. کنسینگتون وسیله‌ای طراحی کرده که در یادآوری به افرادی که همیشه چیزی را جا می‌گذارند مفید واقع می‌شود. در ادامه به بررسی پراکسیمو محصول جدید کنسینگتون می‌پردازیم.
تبلیغات

پراکسیمو قادر است به صورت هم‌زمان 5 وسیله‌ی الکترونیکی را دنبال کند، با نرم‌افزاری که مخصوص آیفون طراحی شده فاصله‌ی وسایل نمایش داده می‌شود و اگر فاصله‌ی شما با این 5 وسیله زیاد شود، هشداری داده می‌شود. کنسینگتون یک Fob برای آویختن به دسته‌کلید و یک تگ برای اتصال به دیگر وسایل طراحی کرده است. این قطعه دارای باتری ساعتی لیتیوم-یونی قابل تعویض می‌باشد که برای استفاده‌ی 6 ماه کافی است. در واقع هر تگ به یک وسیله متصل می‌شود و فاصله‌ی همه‌ی تگ‌ها توسط فاب‌ای که به دسته‌کلید شما متصل است، ارزیابی می‌گردد.

3fob

در این وسیله بلوتوث اسمارت 4.0 وجود دارد که به کم‌مصرفی معروف است. لذا نیازی نیست که فاب و تگ را چند روز یکبار شارژ کنید.

کنسینگتون محصول جدید خود را به صورت کیت پراکسیمو استارتر می‌فروشد که شامل یک تگ و یک فاب است. بعداً می‌توان تگ‌های بیشتری را به صورت جداگانه تهیه کرد و به وسایل بیشتری متصل کرد.

برای هر یک از وسایل می‌توان حداکثر فاصله را تعیین کرد تا اگر فاصله بیشتر از حد مجاز شد، هشداری داده شود. با زدن دکمه‌ی روی فاب اگر وسیله‌ای گم شده باشد، آیفون صدای هشدار پخش می‌کند.

کیت پراکسیمو استارتر 59 دلار هزینه دارد و هر تگ اضافی را می‌توان به صورت جداگانه با پرداخت 24 دلار تهیه کرد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات