ماژیک مخصوص Crayola برای نقاشی کودکان در آیپد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۱ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
فناوری برای همه است، هم من و شما که بزرگ شده‌ایم و ایده‌های آنچنانی داریم، هم کودکان کوچکتری که در خانه یا فامیل داریم و آنها نیز برای دنیای کوچک دوست‌داشتنی‌شان ایده‌هایی خلاقانه‌ای دارند. Crayola به تازگی ماژیک ویژه‌ای را برای بچه‌هایی که از تبلت آی‌پد بهره می‌برند طراحی کرده که نقاشی‌های کودکانه را در این گجت میسر می‌سازد.
تبلیغات

کمپانی Crayola یکی از نام‌های آشنا و معتبر در زمینه‌ی ساخت تجهیزات اضافی است. این شرکت در پروژه‌ای مشترک با Griffin دست به ابداع قلم ویژه‌ای با نام Light Maker (نورآفرین) زده که شبیه ماژیک‌های رنگی است و به کاربران کم سن و سال‌تر این گجت اجازه می‌دهد بر روی تبلت آی‌پد به راحتی نقاشی بکشند.

جالب اینکه این وسیله با استفاده از دوربین مکالمه تصویری که در جلوی تبلت قرار گرفته، حرکات دست کودک را تشخیص داده و آنها را به خطوط دیجیتالی متناظری تبدیل می‌کند. این وسیله‌ی جانبی همراه با نرم‌افزارهای گوناگون و بازی‌های ویژه‌ای ارائه می‌شود که برنامه‌ی نقاشی و طراحی یکی از آنهاست.

Crayola همچنین قصد دارد دو محصول دیگر برای تبلت‌های جدید اپل را در نمایشگاه CES معرفی نماید. یکی از آنها برنامه‌ی Digital Activity Center، قاب ویژه‌ای برای بدنه‌ی دستگاه و دیگری Color & Play Workstation که ابزاری برای طراحی بر بستر آی‌پد به شمار می‌رود.

Digital Activity Center همکنون به قیمت 39.99 دلار در بازار موجود است، در حالی که ماژیک نقاشی و Color & Play Workstation از بهار آینده به قیمت‌های 19.99 و 29.99 دلار عرضه خواهند شد.

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات