این گجت کوچک، هر گوشی هوشمندی را به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند

جمعه ۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نمای جلو موتورولا Motorola Defy Satellite Link رنگ نارنجی
موتورولا گجتی کوچک معرفی کرده است که سیستم ارتباط ماهواره‌ای را به گوشی‌های هوشمند اضافه می‌کند.
تبلیغات

اگر می‌خواهید بدون تهیه‌ی دستگاه‌های جدیدی نظیر آنچه برند Cat به‌تازگی معرفی کرده است به سیستم ارتباط ماهواره‌ای و پایش لوکیشن و خدمات اورژانس دسترسی پیدا کنید، جدیدترین گجت موتورولا مخصوص شما است.

Motorola Defy Satellite Link که ابعادش به ۷۰ در ۵۰ در ۱۱ میلی‌متر می‌رسد و تنها ۷۰ گرم وزن دارد، به مودم NTN مدیاتک مجهز است تا از سیستم ارتباط ماهواره‌ای جدید Bullitt Satellite Connect پشتیبانی کند. این گجت GPS داخلی دارد و از سیم‌کارت الکترونیکی نیز پشتیبانی می‌کند.

موتورولا Motorola Defy Satellite Link با گوشی

Defy از طریق Bluetooth 5.1 به آیفون (با سیستم‌عامل iOS 14 به بعد) و گوشی‌های اندرویدی (با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به بعد) متصل می‌شود و به‌لطف گواهی‌های IP68 و MIL-STD-810H مقاومت بالایی دارد.

گجت جدید موتورولا به بند ویژه‌ای مجهز است تا بتوانید آن را دور گردن بیاندازید یا به کمربند شلوار وصل کنید. Motorola Defy Satellite Link که به باتری ۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز است، به‌راحتی با گوشی‌های مختلف سازگار می‌شود. این دستگاه کلید فیزیکی برای مواقع اورژانسی دارد و موقعیت مکانی را پایش می‌کند.

موتورولا Motorola Defy Satellite Link از نمای جلو

سیستم ماهواره‌ای جدید Bullitt Satellite Connect (یا BSC) متکی‌بر ماهواره‌های زمین‌ایستای Inmarsat و EchoStar است که توسط شرکت Skylo (از شرکای تجاری Bullitt) مدیریت می‌شوند. پیامی متنی با حداکثر ۱۴۰ کاراکتر و جزئیات دقیق موقعیت مکانی از طریق اپلیکیشن رایگان Bullitt Satellite Messenger در گوشی متصل به Motorola Defy Satellite Link به نزدیک‌ترین ماهواره‌ی زمین‌ایستا فرستاده می‌شود و سپس به دست یکی از ایستگاه‌های زمینی Skylo می‌رسد. پیام موردبحث سپس از طریق شبکه‌ی سلولی یا اتصال اینترنت وای‌فای برای گیرنده ارسال می‌شود.

گیرنده پس از دریافت پیام در قالب SMS، پیام دیگری دریافت می‌کند تا سراغ نصب اپلیکیشن Bullitt Satellite Messenger برود. اگر گیرنده بخواهد به شما پیام ارسال کند، موظف به نصب این اپلیکیشن است. پیام پس از ارسال از طریق اتصال وای‌فای یا شبکه‌ی سلولی، به ایستگاه‌های زمینی می‌رسد، سپس برای ماهواره ارسال می‌شود و در نهایت فرد اول پیام را از ماهواره روی گوشی خود دریافت می‌کند.

ویژگی های موتورولا Motorola Defy Satellite Link

گجت Motorola Defy Satellite Link در فصل دوم ۲۰۲۳ با قیمت ۹۹ دلار عرضه خواهد شد. بسته‌ی شامل یک سال سرویس اشتراکی Essential (حداکثر ۳۰ پیام ماهواره‌ای در ماه) با قیمت ۱۴۹ دلار به کاربران ارائه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات