دستگاه فشار خون هوشمند شیائومی MIJIA با عمر باتری ۹۰ روزه معرفی شد

سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
دستگاه فشارخون هوشمند MIJIA همراه با بازوبند گیره‌ای
شیائومی عرضه دستگاه‌های فشار خون هوشمند MIJIA را در چین آغاز کرده که امکان نظارت بر فشار خون و ضربان قلب کاربران را میسر می‌کند.
تبلیغات

شیائومی که همه آن را به عنوان یکی از غول‌های دنیای فناوری می‌شناسیم با طراحی این دستگاه فشار خون مقرون‌به‌صرفه راهی مناسب و بسیار آسان را پیش‌ روی کاربران قرار داده تا با استفاده از آن به راحتی بتوانند فشار خون و ضربان قلب خود را در خانه کنترل کنند.

دستگاه فشار خون الکترونیکی هوشمند MIJIA دارای یک گیره‌ی بزرگ برای اتصال راحت به بازو است و همچنین می‌توان آن را به گونه‌ای تنظیم کرد که به درستی روی بازوی افراد قرار گرفته و استفاده از آن بسیار آسان شود. این دستگاه دارای یک صفحه‌نمایش ۳٫۷ اینچی همراه با نور پس‌زمینه است که نوشته‌ها را با فونت بزرگ نمایش می‌دهد تا نتایج به راحتی خوانده شوند. نکته‌ی جالب توجه در این دستگاه پشتیبانی از دستیار صوتی XiaoAI بوده که مقدار فشار خون را با یک صدای از پیش تعیین‌شده برای کاربران می‌خواند.

  دستگاه فشار خون هوشمند شیائومی MIJIA به طور پیش‌فرض دارای چند دکمه برای کار با آن بوده و می‌تواند فشار خون و ضربان قلب اندازه‌گیری‌شده را به صورت هدف‌دار ذخیره کند. کاربران همچنین می‌توانند این دستگاه را به برنامه سلامت شیائومی متصل کرده تا وضعیت اندازه‌گیری‌های قبلی یا میزان باتری باقی‌مانده را مشاهده کنند.

بررسی دستگاه فشارخون MIJIA در برنامه سلامت شیائومی

از نظر باتری، اگر کاربر فقط دو بار در روز فشار خون خود را اندازه‌گیری کند، این دستگاه تا ۹۰ روز با یک بار شارژ کار خواهد داشت. برای شارژ این دستگاه به راحتی می‌توانید از طریق پورت USB-C تعبیه شده، آن را به میزان دلخواه شارژ کنید. از دیگر قابلیت‌های جذاب این گجت می‌توان به هشدارهای مختلفی که به کاربر ارائه می‌دهد اشاره کنیم مثلاً هنگامی که شما آن را به صورت نادرست به بازوی خود ببندید در اعلانی به شما می‌گوید که ممکن است اندازه‌گیری نادرستی را ارائه دهد یا هنگامی که مقدار فشار خون و ضربان قلب بالاتر از حد مجاز باشد به کاربران هشدار می‌دهد که احتمال بیماری‌های قلبی و عروقی وجود خواهد داشت.

براساس گزارش گیزموچاینا و اطلاعاتی که در پلتفرم سرمایه‌گذاری جمعی در شیائومی یوپین منتشر شده، دستگاه فشار خون هوشمند MIJIA به‌زودی با قیمت ۱۹۹ یوان (۲۹ دلار) به فروش خواهد رسید؛ اما پس از اتمام کمپین یوپین انتظار می‌رود که این دستگاه با قیمت ۲۶۹ یوان (۳۹ دلار) وارد بازار شود؛ البته هنوز مشخص نیست که شیائومی این محصول را به خارج از چین ارسال می‌کند یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات