اپل روی «نمایشگر هوشمند مشابه آیپد» برای کنترل لوازم هوشمند خانگی کار می‌کند

پنج‌شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
نمایشگر آیپد پرو ۲۰۲۱ M1
به ادعای منابع آگاه، اپل مشغول کار روی نمایشگری هوشمند با طراحی مشابه آیپد است که کنترل وسایل هوشمند خانگی را امکان‌پذیر می‌کند.
تبلیغات

بر اساس ادعای مارک گارمن، افشاگر خوش‌سابقه‌ی بلومبرگ، اپل روی مجموعه‌ی جدیدی از لوازم هوشمند خانگی کار می‌کند. این شرکت که روز گذشته اسپیکر هوم پاد را به‌روزرسانی کرد، مشغول کار روی «نمایشگری هوشمند» مشابه Google Nest Hub و Amazon Echo Show است.

منابع آگاه می‌گویند نمایشگر هوشمند اپل طراحی مشابه تبلت‌های سری آیپد دارد اما با قیمت پایین‌تری عرضه می‌شود و روی کارهایی نظیر خاموش و روشن کردن لامپ‌های خانه تمرکز خواهد داشت. نمایشگر هوشمند اپل به آهن‌ربا مجهز خواهد بود تا بتوانید آن را روی سطوح مختلف قرار دهید.

نمایشگر هوشمند اپل کارکرد محدودتری نسبت‌به آیپد خواهد داشت و خواهید توانست از آن برای فیس‌تایم و کنترل سایر وسایل هوشمند خانه استفاده کنید. ظاهرا اپل ایده‌ی تولید نمایشگرهای هوشمند بزرگ‌تری را نیز بررسی کرده است.

ورج می‌نویسد اپل افزون‌بر نمایشگر هوشمند، در حال کار روی مدل جدید ستاپ‌باکس اپل تی‌وی با پردازنده‌ای سریع‌تر است و قصد دارد این محصول را در نیمه‌ی اول ۲۰۲۴ عرضه کند. اپل تی‌وی جدید برخلاف پیش‌بینی‌های اولیه از محتوای 8K پشتیبانی نخواهد کرد.

بلومبرگ: اپل در حال ساخت دستگاه ترکیبی اپل تی‌وی، هوم‌پاد و دوربین فیس تایم است
بلومبرگ: اپل در حال ساخت دستگاه ترکیبی اپل تی‌وی، هوم‌پاد و دوربین فیس تایم است
مطالعه '2

اپل همچنین روی دستگاه دیگری کار می‌کند که نتیجه‌ی ترکیب هوم پاد و اپل تی‌وی است. ظاهراً این دستگاه با تأخیر مواجه شده اما همچنان مراحل ساخت را می‌گذراند. نمایشگرهای هوشمند اپل احتمالا اوایل سال ۲۰۲۴ یا بعد از آن رونمایی خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات