ردمی با رونمایی دو گجت پوشیدنی سلامتی‌محور به استقبال سال ۲۰۲۳ رفت

سه‌شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
مطالعه 4 دقیقه
ساعت هوشمند و بند هوشمند شیائومی در کنار یکدیگر
امروز درکنار گوشی‌های سری Redmi K60، دو گجت پوشیدنی Redmi Watch 3 و Redmi Band 2 به‌عنوان جانشین نسل‌های پیشین خود معرفی شدند.
تبلیغات

دو محصول جدید Redmi Watch 3 و Redmi Band 2 امروز در چین عرضه شدند. گجت‌های پوشیدنی مذکور درکنار گوشی‌های سری Redmi K60 به‌نمایش درآمدند. واچ ۳ به‌عنوان جانشین واچ ۲ سال گذشته عرضه می‌شود و Band 2 قرار است جای نسخه‌ی اصلی خود را پر کند که در سال ۲۰۲۰ معرفی شد. درادامه، ویژگی‌های محصولات مذکور را بررسی می‌کنیم.

ردمی واچ ۳

ابتدا از ردمی واچ ۳ شروع می‌کنیم که با صفحه‌نمایش مربعی شکل ۱٫۷۵ اینچی AMOLED و رزولوشن HD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز ارائه می‌شود. این نمایشگر ۱۴٫۸ درصد بزرگ‌تر از مدل قبلی است و حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت را ارائه می‌دهد. این ساعت هوشمند در سمت راست خود دکمه‌ای دارد و تا عمق ۵۰ متری دربرابر آب مقاومت می‌کند.

واچ ۳ شیائومی از نمای کناری به رنگ مشکی
واچ ۳ شیائومی از نمای روبه‌رو به رنگ مشکی
واچ ۳ شیائومی از نمای روبه رو به رنگ سفید عاجی
واچ ۳ شیائومی از نمای کناری به رنگ سفید عاجی

ردمی واچ ۳ به نمایشگر ضربان قلب، سنسور SpO2، ردیاب خواب و استرس، تمرین تنفسی و مانیتور سیکل قاعدگی زنان مجهز شده است. این دستگاه پوشیدنی از بیش از ۱۲۰ تمرین نیز پشتیبانی می‌کند. درضمن، GPS داخلی هم برای ردیابی فعالیت‌های خارج از منزل در آن تعبیه شده است.

Redmi Watch 3 از تماس صوتی بلوتوثی و حالت SOS اضطراری و سایر ویژگی‌های مشابه برخوردار است. درضمن، انرژی لازم برای کار با آن را باتری ۲۸۹ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند که براساس ادعای شرکت سازنده، تا ۱۲ روز دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

Redmi Watch 3 در رنگ مشکی و سفید عاجی و با قیمت ۴۹۹ یوان (حدود ۷۲ دلار) عرضه می‌شود.

ردمی بند ۲

حال سراغ محصول بعدی یعنی، ردمی بند ۲ می‌رویم. از‌آن‌جاکه شیائومی و ردمی روابط نزدیکی دارند، این محصول نیز برخی از ویژگی‌های جدیدترین نسخه‌ی Xiaomi Mi Band را به‌ارث برده است؛ البته این مسئله تنها در ظاهر خلاصه نمی‌شود.

نمای کنار ردمی بند ۲ به رنگ سفید

ردمی بند ۲ صفحه‌نمایش بزرگ ۱٫۴۷ اینچی دارد که گفته می‌شود در‌مقایسه‌با نسل قبلی ۷۶ درصد بزرگ‌تر است. ضخامت آن ۹٫۹۹ میلی‌متر است و هیچ دکمه‌ای ندارد و تا ۵ اتمسفر در آب مقاومت می‌کند.

ردمی بند ۲ در رنگ های مختلف از نمای روبه‌رو

بند ۲ از همان حسگرهای ردیابی سلامتی Redmi Watch 3 استفاده و از ۳۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند. همچنین، محصول مذکور درون خود باتری ۲۱۰ میلی‌آمپر‌ساعتی جای داده است که ادعا می‌شود ۱۴ روز عمر باتری ارائه می‌دهد.

ردمی بند ۲ به رنگ آبی از روبه‌رو

در‌نهایت نیز، باید گفت که برای خرید Redmi Band 2 تنها ۱۵۹ یوان (حدود ۲۲ دلار) هزینه خواهید کرد که بسیار کمتر از واچ ۳ است. این محصول در رنگ‌های مشکی و سفید فروخته خواهد شد.

ردمی بند ۲ در رنگ های مختلف در کنار یکدیگر

هر دو دستگاه از امروز برای خرید دردسترس هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات