ساعت هوشمند بعدی هواوی به قابلیت سنجش قند خون و پایش عملکرد ریه مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
قابلیت‌های نظارت بر قند خون، پایش عملکرد ریه و بررسی وضعیت جسمی در ارتفاعات به ساعت هوشمند بعدی هواوی اضافه می‌شوند.
تبلیغات

هواوی به‌زودی عملکردهای مهمی را در ساعت‌های هوشمند خود معرفی خواهد کرد. این موارد شامل نظارت بر قند خون، ردیابی عملکرد ریه و بررسی وضعیت جسمی در ارتفاعات بالا می‌شود. ویژگی‌های مذکور در کنار چند گزینه‌ی دیگر در سیستم TruSeen هواوی که وظیفه‌ی نظارت بر سلامت کاربر را دارد، گنجانده خواهد شد.

به گزارش گیزموچاینا، ساعت‌های هوشمند هواوی نسبت به برخی از برندهای معروف بازار عمر باتری طولانی‌تری دارند. به‌عنوان مثال، Huawei Watch GT 3 Pro برخلاف برخی از مدل‌ها که تنها ۲۴ ساعت روشن هستند، ۱۴ روز عمر باتری ارائه می‌دهد. اکنون که قرار است قابلیت‌های جدید به این گجت‌های پوشیدنی اضافه شود، جایگاه آن‌ها در میان رقبایشان برجسته‌تر می‌شود.

اطلاعات مربوط به ویژگی‌های جدید پوشیدنی‌های هوشمند هواوی اخیراً توسط این شرکت فاش شده است. طبق گزارش‌ها، هواوی روی توسعه‌ی ویژگی‌های مربوط به غربالگری خطر هیپرگلیسمی و ارزیابی روند سطح گلوکز در ساعت‌های هوشمند خود کار می‌کند.

به نظر می‌رسد رقابتی از سوی تولیدکنندگان برای ساخت اولین ساعت هوشمندی که دارای ویژگی غیرتهاجمی نظارت بر قند خون باشد، وجود دارد. به‌همین‌دلیل هواوی برای اضافه کردن قابلیت مذکور به ساعت خود بسیار تلاش می‌کند. از سوی دیگر، سیستم ردیابی عملکرد ریه می‌تواند با استفاده از ترکیبی از داده‌های جمع‌آوری‌شده، خطر ابتلا به بیماری مزمن انسدادی ریه را پیش‌بینی کند. سیستم بررسی وضعیت جسمی در ارتفاعات بالا نیز به کاربران اطلاع می‌دهد که بدن آن‌ها چگونه در ارتفاع زیاد که دارای فشار هوای پایین است واکنش نشان می‌دهد.

هنوز هیچ جدول زمانی‌ای برای انتشار این قابلیت‌ها توسط هواوی به اشتراک گذاشته نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات