شیائومی Smart Display 10 رونمایی شد؛ نمایشگری هوشمند با قیمت ۱۴۷ دلار

پنج‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
گجت نوآورانه‌ی Smart Display 10 شیائومی امکان کنترل تمام دستگاه‌های خانه هوشمند، تماشای فیلم، برقراری تماس‌های ویدئویی و حتی سرگرم‌کردن کودکان را فراهم کرده است.
تبلیغات

به‌گزارش Gizmochina، شیائومی امروز گجت جدیدی را با نام Smart Display 10 در چین معرفی کرده است. همان‌طور که از نامش مشخص است، Smart Display 10 نمایشگر قابل حمل است که علاوه بر ویژگی‌ها کنترل هوشمند خانه، برای انجام متنوع‌ترین وظایف به‌کار می‌رود.

نمایشگر و طراحی

Smart Display 10 به صفحه‌نمایش ۱۰٫۱ اینچ با وضوح HD مجهز است. این نمایشگر هوشمند به‌دلیل طراحی یکپارچه، ظاهر و احساس خوبی ارائه می‌دهد. افزون‌براین فریم فلزی دارد که با پارچه مشبک بافته‌شده همراه است. نمایشگر هوشمند شیائومی برای سبک‌های مختلف خانه به‌کار می‌رود و می‌تواند حتی در هر اتاق از یک خانه مفید باشد. افزون‌براین، دارای پایه‌ای است که با استفاده از آن می‌توان نمایشگر هوشمند را برای قرارگیری در شیب ۹۰ درجه یا حتی ۱۲۰ درجه تنظیم کرد. شیائومی برای محافظت از حریم خصوصی، یک نوار لغزنده‌ی فیزیکی نیز برای مخفی‌کردن دوربین تعبیه کرده است.

نمایشگر هوشمند Smart Display 10 شیائومی

امکانات

Smart Display 10 از تعدادی عملکرد و ویژگی بهره می‌برد. این نمایشگر می‌تواند به‌عنوان مرکز کنترل برای خانه‌های هوشمند عمل کند؛ یعنی خریداران این دستگاه با لوازم خانگی هوشمند می‌توانند تمام محصولات را کنترل کنند، به‌عنوان مثال، لامپ‌های LED هوشمند شیائومی را می‌توان از راه دور و ازطریق این دستگاه کنترل کرد. حتی به‌عنوان یک مرکز سرگرمی قابل استفاده است و کاربران می‌توانند تصاویر و ویدئو را روی نمایشگر تماشا کنند. افزون‌براین، به لطف دوربین جلویی آن، امکان برقراری تماس ویدئویی هم فراهم خواهد بود؛ زیرا به میکروفون نیز مجهز است.

نمایشگر مذکور حتی ردیابی چهره را از دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی خود با میدان دید ۱۱۵ درجه ارائه می‌دهد و با یک تراشه امنیتی اختصاصی همراه است. Smart Display 10 همچنین از دستیار صوتی Xiao AI پشتیبانی می‌کند. ازدیگر ویژگی‌های آن می‌توان به بلندگوی دوگانه استریو، پشتیبانی تعدادی از اپلیکیشن‌های گوشی هوشمند و حالت اختصاصی کودکان با سیستم شناسایی هوشمند کودک مبتنی بر فناوری تشخیص چهره و اپلیکیشن‌های آموزشی برای کودکان اشاره کرد.

کاربر درحال تماشای فیلم با Smart Display 10 شیائومی

قیمت و دسترسی

قیمت Smart Display 10 شیائومی ۹۴۹ یوان (حدود ۱۴۷دلار) است و فروش آن از ۲۹ آوریل ۲۰۲۲ (نهم اردیبهشت ۱۴۰۱) در چین آغاز می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این برند برنامه‌ای برای عرضه در بازارهای جهانی دارد یا خیر. Smart Display 10 می‌تواند با نمایشگرهایی مانند Google Nest Hub و Echo Show و دیگر نمایشگرهای خانه هوشمند رقابت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات