صفحه نمایش لپ تاپ خود را با این ابزار، لمسی کنید

یک‌شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۳
مطالعه 1 دقیقه
لذت استفاده از ویندوز 8 با صفحه لمسی چندین برابر می‌شود، اما اگر به تازگی لپ تاپ غیرلمسی تهیه کرده‌اید یا در این شرایط بد اقتصادی امکان خرید لپ تاپ گران قیمت تازه را ندارید، می‌توانید با یک ابزار ارزان قیمت، صفحه نمایش لپ‌تاپ فعلی خود را لمسی نموده و از رابط کاربری لمسی مدرن ویندوز 8 در آن لذت ببرید.
تبلیغات

شرکت هندی Portronics یک ابزار ساده و کاربردی را ساخته است که دقیقا همین کار را انجام می‌دهد و صفحه ساده لپ‌تاپ را لمسی می‌کند، به این ترتیب ابزارهای فعلی مبتنی بر ویندوز 7 به راحتی به ابزار سازگار و لمسی مبتنی بر ویندوز 8 تبدیل می‌شوند.

این ابزار که Handsmate نام دارد از طریق فناوری‌های فراصوت و مادون قرمز کار می‌کند و حتی قادر به پشتیبانی از قلم‌های دیجیتال فراصوتی نیز می‌باشد. این ابزار برای ویندوز 8 طراحی شده است و قادر است همه نوع از لپ‌تاپ‌های غیرلمسی را لمسی کند. به کمک این ابزار برخی از قابلیت‌های چند لمسی ویندوز 8 مانند باز کردن دو انگشت برروی صفحه برای بزرگنمایی نیز میسر می‌شود.

برای استفاده از Handsmate تنها کافی است آن را برروی نمایشگر لپ‌تاپ یا کامپیوتر خود نصب کرده و سپس از طریق پورت USB به آن متصل کنید.

Handsmate با قیمت 4999 روپیه هند معادل 92 دلار به زودی وارد بازار هند خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات