آداپتور جدید Motorola MA1 معرفی شد

یک‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
آداپتور جدید «Motorola MA1»، اندروید اتو بی‌سیم را با قیمت ۹۰ دلار به خودروهای بیشتری می‌آورد.
تبلیغات

سال گذشته شاهد ظهور دانگل‌هایی بودیم که به شما امکان می‌دادند از رابط کاربری تلفنی گوگل برای پیمایش، پیام‌رسانی و سرگرمی به‌صورت بی‌سیم در خودرو استفاده کنید، حتی اگر وسیله نقلیه‌ی شما به‌طور بومی از آن پشتیبانی نکند. اکنون موتورولا در حال ساخت آداپتور بی‌سیم اندروید اتو است.

به گزارش 9to5google، در هفته‌های آینده، موتورولا آداپتور بی‌سیم MA1 خود را عرضه می‌کند تا برای راه‌اندازی اندروید اتو روی سیستم اطلاعات‌سرگرمی (infotainment) خودرو، مجبور نباشید تلفن اندرویدی خود را از‌ طریق کابل USB وصل کنید. این دانگل از نظر عملکرد و طراحی تقریباً مشابه کروم‌کست است.

آداپتور MA1 که از‌ طریق USB متصل می‌شود، در خودرو شما می‌ماند و به‌‌ محض ورود به آن، اندروید اتو را به‌‌ صورت بی‌سیم از تلفن به صفحه‌نمایش ماشینتان منتقل می‌کند.

آداپتور جدید «Motorola MA1»

این شرکت متعلق به لنوو، MA1 را به‌عنوان بخشی از برند Motorola Sound که محصولاتی مانند ایرباد، هدفون داخل گوش و بلندگو بی‌سیم را درون خود جای داده، می‌فروشد. آداپتور موتورولا ۸۹٫۹۵ دلار قیمت دارد و از ۲۸ ژانویه (۸ بهمن) در‌ دسترس خواهد بود. قیمت آن مشابه با رقبای خود است.

آداپتور جدید «Motorola MA1»

علاوه‌‌ بر این، گوگل امروز اعلام کرد اندروید اتو در تابستان امسال اپلیکیشن‌های Lyft و Kakao Mobility (از کره جنوبی) را دریافت می‌کند تا به رانندگان این امکان را بدهد که درخواست مسافر جدید را مستقیماً از صفحه‌نمایش ماشین خود مشاهده کرده و بپذیرند. ویژگی مذکور با دیگر قابلیت‌های آن ترکیب شده و می‌تواند تجربه‌ی مناسبی را به کاربر ارائه دهد. همچنین می‌توانید با دسترسی به اپ‌های موردعلاقه مانند MochiMochi ،Fuelio و Pezzi Bezzina، نقاط بیشتری از جهان را کاوش کرده، انواع خدمات خودرو را یافته و همچنین مسافت پیموده‌شده و هزینه‌های خود را پیگیری کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات