این حلقه هوشمند قند خون را اندازه می‌گیرد

جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مووانو رینگ حلقه‌ای هوشمند است که ضربان قلب، کالری و اکسیژن خون را اندازه می‌گیرد و قرار است یکی از ارزان‌ترین گجت‌های سلامتی بازار باشد.
تبلیغات

مووانو، شرکتی فناوری‌محور با تمرکز روی سلامت بدن، به‌تازگی نخستین گجت ردیاب سلامتی خود را که مووانو رینگ (Movano Ring) نام دارد معرفی کرده است. فون‌آرنا می‌نویسد مووانو قصد دارد حلقه‌ی هوشمند خود را در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ به نمایش بگذارد.

مووانو رینگ می‌تواند روی ضربان قلب، کالری، اکسیژن خون و نرخ تنفس نظارت کند و در درجه‌ی اول برای بانوان ساخته شده است. حلقه‌ی هوشمند مووانو با اپلیکیشنی موبایلی هماهنگ می‌شود و داده‌هایی را که از بدن جمع‌آوری می‌کند، ازطریق آن ارائه می‌دهد. اپلیکیشن مورد اشاره افزون‌بر ارائه‌ی داده‌های سلامتی، جزئیات بیشتری درباره‌ی نحوه‌ی اثرگذاری ورزش روی سلامتی بدن شما در دسترس قرار می‌دهد.

رنگ های حلقه مووانو رینگ / Movano Ring

مووانو گفته است که می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک امکان نظارت روی قند و فشار خون را به حلقه‌ی هوشمند خود اضافه کند. مووانو رینگ برای ارائه‌ی این قابلیت‌ها به فناوری فرکانس رادیویی متکی می‌شود. این شرکت در تلاش است مجوز سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) رای برای قابلیت‌های سلامتی‌محور حلقه‌ی هوشمند خود دریافت کند.

درحال‌حاضر قیمت دقیق مووانو رینگ مشخص نیست. بااین‌حال مووانو گفته که حلقه‌ی مورد اشاره یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌های سلامتی‌محور بازار خواهد بود. احتمالا در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ شاهد عرضه‌ی آزمایشی مووانو رینگ خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات