احتمال معرفی پهپاد Mavic 3 در رویداد ۱۴ آبان DJI

چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۲
مطالعه 3 دقیقه
شرکت DJI برای برگزاری یک رویداد در پنجم نوامبر (۱۴ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی کرده است. انتظار می‌رود این برند در رویداد یاد شده از پهپاد DJI Mavic 3 رسما رونمایی کند.
تبلیغات

DJI شرکت محبوب سازنده‌ی پهپاد رسما اعلام کرد که در تاریخ پنجم نوامبر رأس ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی چین، میزبان یک رویداد مطبوعاتی خواهد بود. موضوع این رویداد Image Supreme (تصویر عالی) است اما این هیچ اطلاعاتی در مورد آن فاش نکرده است و دقیقا مشخص نیست قصد دارد از چه محصولی رونمایی کند.

به‌ گزارش گیزموچاینا، اگر گزارش‌های اخیر واقعیت داشته باشند، این شرکت چینی خود را برای معرفی پهپادهای جدید سری Mavic به‌نام DJI Mavic 3 آماده می‌کند.

این مراسم در راستای برنامه‌های DJI برای میزبانی از سه رویداد به‌منظور معرفی سه محصول مختلف، برگزار خواهد شد. این شرکت در یکی از این رویدادها که در ۲۰ اکتبر برگزار کرد، از Robin 4D به‌عنوان اولین دوربین فیلم‌برداری چهار محوره‌ی خود رونمایی کرد؛ محصولی که به سیستم تصویربرداری Zenmuse X9 نیز مجهز شده است.

این شرکت پس از معرفی Robin 4mD، در تاریخ ۲۷ اکتبر یک رویداد دیگر را میزبانی کرد که در آن از دوربین ورژشی DJI Action 2 رونمایی شد. این محصول گزینه‌های گسترش مغناطیسی چند شکلی را برای انطباق با صحنه‌های مختلف تصویربرداری ارائه می‌دهد.

در حال‌حاضر، انتظار می‌رود DJI در رویداد پنجم نوامبر خود از پهپاد Mavic 3 رسما رونمایی کند. البته برخی از مشخصات و تصاویر این محصول قبلا فاش شده است. گفته شده که این پهپاد به سیستمی مجهز شده است که می‌تواند همه‌ی موانع را تشخیص دهد. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از این دستگاه می‌توان به سیستم تشخیص مادون قرمز آن اشاره کرد.

گفته می‌شود Mavic 3 از یک گیمبال سه محوره‌ی کاملا تثیبت‌شده با دوربین تله‌فوتو و لنز فوق‌عریض بهره خواهد برد. دوربین اصلی این پهپاد امکان فیلم‌برداری 5.2K و عکس‌های ۲۰ مگاپیکسلی را ارائه خواهد داد. گشودگی دیافراگم لنز فوق‌عریض این پهپاد F/2.8 است و براساس شایعات، لنز تله‌فوتو این محصول، امکان بزرگ‌نمایی هفت برابری را ارئه خواهد داد.

وزن Mavic 3 نیز حدود ۹۲۰ گرم اعلام شده است. علاوه‌بر این گفته می‌شود این محصول از یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی بهره خواهد برد و باتری آن نیز ۵۰۰۰ یا ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. براساس اعلام برخی از گزارش‌ها، با هربار شارژ Mavic 3 می‌توان حدود ۴۶ دقیقه با آن پرواز کرد. همچنین انتظار می‌رود که این محصول به‌همراه لوازم جانبی استاندارد مثل کنترل از راه‌دور شبیه Mavic Air 2S روانه‌ی بازار شود.

اگر شایعات و گزارش‌های قبلی واقعی باشند، این شرکت در کنار Mavic 3 از Mavic 3 Cine نیز رونمایی خواهد کرد. مدل Cine احتمالا مخصوص فیلم‌سازان طراحی شده است و دوربین‌های آن از فیلترهای ND بهره خواهد برد. برای اینکه مطمئن شویم DJI چه محصولاتی را در رویداد پیش‌روی خود معرفی خواهد کرد، باید چند روز دیگر صبر کنیم.

نظر شما در مورد پهپاد DJI Mavic 3 چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات