ردمی واچ 2 و ردمی بادز 3 لایت رونمایی شدند

شنبه ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی در مراسم اخیر خود از ردمی واچ ۲ و ردمی بادز ۳ لایت در کنار سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کرد.
تبلیغات

در رویداد اخیر ردمی، گوشی‌های سری جدید نوت ۱۱ به همراه جانشین ردمی واچ سال گذشته و همچنین نسخه لایت ردمی بادز ۳ معرفی شدند. در این مقاله اطلاعات و تصاویر منتشر شده از سری جدید ساعت‌های هوشمند ردمی و نسخه لایت ردمی بادز جمع‌آوری شده است.

ردمی واچ ۲

سرانجام شیائومی توانست حاشیه‌های ساعت هوشمند خود را باریک‌تر کرده و صفحه‌نمایش بزرگ‌تری را در آن جای دهد؛ Redmi Watch 2 صفحه‌نمایش ۱٫۶ اینچی دارد که نسبت به ۱٫۴ اینچ نسل قبل بزرگ‌تر است. یکی دیگر از مواردی که در این دستگاه ارتقا یافته، استفاده از نمایشگر امولد به جای IPS LCD نسخه قدیمی است. اکنون صفحه ‌نمایش بلندتر شده و وضوح آن ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل است.

کارایی این محصول نیز بهبود یافته است. اکنون ساعت هوشمند جدید ردمی می‌تواند تا ۱۲ روز با یک بار شارژ دوام بیاورد. در مدل اصلی باید حالت صرفه‌جویی در مصرف انرژی فعال باشد تا بتوان به چنین عمر باتری دست یافت. در بخش شارژر اما تفاوتی ایجاد نشده و هنوز این گجت با کانکتور مغناطیسی شارژ می‌شود.

ردمی واچ ۲ شیائومی
ردمی واچ ۲ شیائومی
ردمی واچ ۲ شیائومی
ردمی واچ ۲ شیائومی

این ساعت از تراشه آپولو ۳٫۵ پشتیبانی می‌کند و ۱۱۷ حالت مختلف ورزشی از جمله ردیابی شنا برای آن توسعه یافته‌ است. بدنه ساعت تا عمق ۵۰ متری آب و فشار ۵ اتمسفری مقاومت می‌کند. همچنین ردمی واچ ۲ علاوه‌بر ردیابی خواب معمولی و پایش ضربان قلب، اکنون یک حسگر اکسیژن خون (SpO2) نیز دارد.

ردمی واچ ۲ برای فعالیت‌های خارج از منزل از چهار سیستم موقعیت‌یابی جهانی پشتیبانی می‌کند: GPS ،GLONASS ،Galileo و BeiDou. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های اتصال، NFC است.

با وجود صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و باتری بهبود یافته، ساعت سبک‌تر از نسل پیشین بوده و چهار گرم کاهش یافته و به ۳۱ گرم رسیده است. خریداران می‌توانند بین ۳ رنگ برای بدنه ساعت و ۶ رنگ برای بند آن هر ترکیبی که دوست داشتند را انتخاب کنند.

پیش‌سفارش این ساعت هوشمند شروع شده و ارسال آن از ۱۱ نوامبر آغاز می‌شود. قیمت معمولی آن ۴۰۰ یوان (۶۳ دلار/ ۵۴ یورو/ ۴۷۰۰ روپیه) است، اما خریداران اولیه می‌توانند آن را با قیمت تبلیغاتی ۳۵۰ یوان خریداری کنند.

ردمی بادز ۳ لایت

این نسخه از ردمی بادز تنها ۱۰۰ یوان (۱۶ دلار / ۱۴ یورو / ۱۲۰۰ روپیه) قیمت دارند. درواقع مبلغ در نظر گرفته شده برای آن فقط نیمی از قیمت بادز ۳ پرو (با نام جهانی ایرداتس ۳ پرو) است. ردمی بادز ۳ لایت دارای طراحی است که به راحت‌تر قرار گرفتن این محصول در گوش کمک می‌کند؛ به این طراحی اصطلاحا «گوش گربه‌ای» گفته می‌شود.

ردمی بادز ۳ لایت
ردمی بادز ۳ لایت
ردمی بادز ۳ لایت
ردمی بادز ۳ لایت

ردمی بادز ۳ لایت نوید ۱۸ ساعت عمر باتری را می‌دهد. در مقابل آن نسخه پرو ۲۸ عمر باتری ارائه می‌دهد که با کمی مقایسه متوجه می‌شویم چرا این نسخه گران‌تر است. این محصول همچنان از طریق USB-C شارژ شده و با اتصال بلوتوث ۵.۲ ارائه می‌شود؛ البته از قابلیت حذف نویز فعال نیز پشتیبانی نمی‌کند. گوشی‌های آن دارای گواهی IP54 بود، درنتیجه در برابر آب مقاوم هستند و می‌توان آن‌ها را هنگام ورزش نیز استفاده کرد.

نظر شما همراهان زومیت درباره ردمی واچ ۲ و ردمی بادز ۳ لایت چیست؟ آیا دوست دارید آن‌ها را بخرید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات