پیش‌فروش مینی یخچال ایکس‌باکس به قیمت ۱۰۰ دلار

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌فروش مینی یخچال ایکس باکس سری ایکس، محصول الهام گرفته از شوخی‌ای اینترنتی، ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار آغاز می‌شود.
تبلیغات

مایکروسافت از زمانی‌که در نظرسنجی مردمی در توییتر و کسب ۵۰٫۵ درصد از آراء توانست برند اسکیتلز را شکست دهد، قول داد مینی یخچال رسمی ایکس باکس را روانه بازار کند. ماه ژوئن نیز گزارش شد که این محصول با طراحی داخلی جذاب سبزرنگش در سه ماه آینده دردسترس قرار خواهد گرفت. به‌گزارش gizmochina، حالا شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که این مینی یخچال‌ها از ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) با قیمت ۹۹٫۹۹ دلار پیش‌فروش خواهند شد.

مینی یخچال ایکس باکس

مینی یخچال ایکس باکس یخچالی بسیار کوچک با گنجایش تنها ۱۲ قوطی نوشیدنی و دو قفسه در داخل محفظه درِ آن است. این یخچال به‌همراه آداپتور برق DC عرضه می‌شود و از پورت USB در قسمت جلو آن می‌توان برای شارژ سایر دستگاه‌ها استفاده کرد.

مینی یخچال ایکس باکس

عرضه مینی یخچال ایکس باکس سری ایکس آخرین مهر تأیید بر واقعی‌بودن توییت اول آوریل مایکروسافت است که در پی گسترده‌شدن میم‌هایی برای تمسخر ظاهر یخچال‌مانند کنسول جدید این شرکت منتشر شد. این مینی یخچال فقط در ایالات متحده آمریکا، کانادا، انگلستان و اروپا عرضه خواهد شد و به‌نظر نمی‌رسد پایش به کشورهای دیگر برسد. اولین محموله مینی یخچال ایکس باکس نیز در دسامبر ۲۰۲۱ به‌دست خریداران خواهد رسید.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره این مینی یخچال چیست؟‌ آیا طرفدران ایکس باکس به خرید آن علاقه‌ای نشان خواهند داد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات