تصاویر و مشخصات لنوو لیجن پلی، رقیب اندرویدی استیم Deck و نینتندو سوئیچ، فاش شد

دوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از کنسول بازی دستی لنوو موسوم به لیجن‌پلی (Legion Play) فاش شده است. مشخصات فنی این محصول دستگاهی قدرتمند را نوید می‌دهد که ظاهرا قرار است رقیب کنسول نینتدو سوئیچ و استیم Deck باشد.
تبلیغات

در سال ۲۰۲۱، چند کنسول بازی دستی به بازار عرضه شده است؛ از‌جمله نینتندو سوئیچ اولد و استیم Deck و GDP XP. حال به‌نظر می‌رسد لنوو هم خود را برای ورود به این بازار آماده می‌کند.

به‌گزارش اندروید آوتوریتی، اخیرا تصاویری از کنسول دستی لنوو منتشر شده است. این تصاویر در صفحه MWC 2021 وب‌سایت ژاپنی لنوو بارگذاری و در توضیحات آن‌ها به‌ نام لیجن‌پلی اشاره شده است. بدین‌ترتیب، می‌توان گفت این شرکت احتمالا قصد داشته است محصول اشاره‌شده را اوایل سال جاری معرفی کند؛ ولی به‌دلایلی از این تصمیم منصرف شده است.

درادامه، تصاویر به‌دست‌آمده از وب‌سایت رسمی لنوو را می‌توانید مشاهده کنید. این تصاویر کنسول بازی اندرویدی را نشان می‌دهد که رابط کاربری اختصاصی روی آن قرار گرفته است. همچنین در این تصاویر، نماد Geforce Now و فروشگاه گوگل‌پلی و چند اپلیکیشن گوگلی دیگر دیده می‌شود.

در تصاویر فاش‌شده از این محصول، به قابلیت‌های مهمی مثل پشتیبانی از درگاه یو‌اس‌بی سی، جک ۳/۵ میلی‌متری هدفون، کنترلر‌های آنالوگ دوگانه، چهار دکمه اصلی، دی‌‌پد و کلید‌های بالای دستگاه می‌توان اشاره کرد؛ البته به‌نظر نمی‌رسد این دستگاه به دوربین مجهز شده باشد.

لنوو لیجن پلی

همچنین همراه با تصاویر کنسول دستی لنوو، توضیحاتی درباره آن ارائه شده است. این محصول برای بازی‌های AAA تولید شده و اولین کنسول گیمینگ اندرویدی مبتنی‌بر فناوری ابری است. این کنسول امکان اجرای صدها بازی ابری را برای کاربران فراهم می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به امکان استریم کتابخانه بازی‌ها یا اجرای بازی‌های موبایلی اشاره کرد.

لنوو لیجن پلی

لیجن‌پلی به نمایشگر ۷ اینچی Full HD با نسبت تصویری ۱۶ به ۹ و قابلیت پشتیبانی از HDR10 مجهز شده است. کنسول دستی لنوو از دو بلندگو و لرزاننده دوگانه و باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است تا بهترین تجربه گیمینگ را ارائه دهد. برنامه توسعه‌دهندگان لنوو برای تمام توسعه‌دهنگان بازی‌های رایانه‌ای باز است و به‌زودی در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد.

لنوو لیجن پلی

هنوز از تراشه‌ یا سایر مشخصات فنی لیجن‌پلی اطلاعاتی در‌دسترس نیست. افزون‌براین، نمی‌دانیم این محصول فقط برای بازی در نظر گرفته شده است یا به‌عنوان گوشی نیز استفاده خواهد شد. ناگفته نماند در تصاویر فاش‌شده از این دستگاه، آیکون مربوط به اتصال به شبکه‌های موبایلی دیده می‌شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره کنسول دستی لنوو لیجن‌پلی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات