عرضه جدیدترین مدل لامپ هوشمند شیائومی MIJIA در چین آغاز شد

جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
مطالعه 3 دقیقه
شیائومی عرضه محصول جدید خود با نام MIJIA Smart Desk Lamp Lite را با قیمت ۹۹ یوان در چین آغاز کرد.
تبلیغات

شیائومی به‌تازگی لامپ رومیزی هوشمند MIJIA لایت را در چین عرضه کرده است. این لامپ هوشمند نسخه ارتقاءیافته محصولی است که سال گذشته عرضه شده بود. به‌روزرسانی عمده در این مدل، افزودن عملکردهای هوشمند در عین حفظ کیفیت نور مشابه نسخه سال پیش است.

به گزارش گیزمو چاینا،‌ MIJIA از طرح لانه‌زنبوری روی سطح‌ ساطع‌کننده نور خود استفاده می‌کند. این لامپ دارای یک پایه کوچک است و می‌توان آن را تا ۲۱۸ درجه به سمت بالا و پایین و  ۱۸۰ درجه به‌صورت افقی تکان داد.

لامپ هوشمند مذکور دارای روشنایی مرکزی بیشتر از ۱۲۰۰ لوکس است که با استاندارد ملی روشنایی سطح A مطابقت دارد. فناوری یکنواخت‌سازی دو لنز، منطقه تابش را افزایش می‌دهد؛ درحالی‌که نور را یکنواخت‌تر و کل میز کار را روشن می‌کند. گزارش شده است که این محصول آزمایش ایمنی فوتوبیولوژیکی موسسات حرفه‌ای مربوطه را نیز پشت سر گذاشته است. این محصول مطلقاً هیچ نور آبی و مضری از خود ساطع نمی‌کند.

Smart Desk Lamp Lite از کنترل لمسی برای روشن و خاموش کردن نور پشتیبانی می‌کند و برای تغییر روشنایی آن باید دکمه را به مدت طولانی فشار داد. امکان تنظیم روشنایی نور از طریق اپلیکیشن Mijia نیز برای کاربران فراهم شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب این لامپ هوشمند امکان استفاده از کنترل صدا از طریق اسپیکرهای XiaoAI است؛ زیرا درون آن یک درگاه بلوتوث داخلی وجود دارد. هنگامی که به بلندگوی هوشمند متصل هستید، می‌توانید با پیام صوتی از آن برای روشن کردن لامپ استفاده کنید. پس از شبکه‌سازی از طریق درگاه بلوتوث، زمان به‌طور خودکار به‌ دست می‌آید و کالیبره می‌شود. همچنین هنگام روشن شدن چراغ در طول شب، حالت نور شب به‌طور خودکار فعال می‌شود.

MIJIA Smart Table Lamp Lite در وب‌سایت Jingdongا(JD.com) فهرست شده است و ۹۹ یوان (حدود ۱۵ دلار آمریکا) قیمت دارد. نظر شما درباره لامپ رومیزی هوشمند شیائومی و عملکرد آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات