ANAFI Thermal؛ پهپاد جدید پروت مجهز به دوربین حرارتی معرفی شد

سه‌شنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فرانسوی پروت، پهپاد جدیدی مجهز به دوربین حرارتی به نام ANAFI Thermal را رونمایی کرد که ماه آینده با قیمت ۱۹۰۰ دلار فروخته می‌شود.
تبلیغات

طی چند سال گذشته شاهد تغییرات رو به رشدی در پهپادهای شرکت پروت بوده‌ایم. پروت فعالیت خود را از تولید اسپیکر و هدست‌های بلوتوث به پهپاد‌ها گسترش داد و محصولات خوبی را نیز در این حوزه راهی بازار کرد؛ برای مثال این شرکت خرداد سال گذشته‌، Anafi، پهپاد ۳۲۰ گرمی و تاشوی پروت را معرفی کرد

بی‌شک پهپاد انافی پروت، به‌عنوان یکی از بهترین پهپادهای بازار  رقیب ماویک DJI شناخته می‌شود. 

ANAFI Thermal پهپاد

یکی از تفاوت‌های اصلی پهپادهای جدید پروت نسبت به سایر محصولات بازار، بهره‌مندی آن‌ها از دوربین حرارتی شرکت Flir است. پهپاد ANAFI Thermal، ازطریق دوربین حرارتی خود قابلیت تصویربرداری لایو با رزولوشن بالا را دارد. انتظار می‌رود باتوجه به بهره‌مندی از فناوری تصویربرداری حرارتی، پهپادهای پروت بتوانند برای طیف گسترده‌ای از کاربردها از جمله فعالیت‌‌های نظارتی و بازرسی مورد استفاده قرار گیرند.

به‌نظر می‌رسد پهپاد انافی مجهز به دوربین حرارتی برای استفاده توسط آتش‌نشانان، بازرسی پنل‌های خورشیدی، استفاده توسط کارگران ساختمانی و همچنین برای فعالیت‌های نظارتی مثل بررسی عایق‌بندی و نشت حرارتی در ساختمان‌ها کاربرد داشته باشد.

ANAFI Thermal پهپاد

پهپاد جدید پروت مجهز به دوربین 4K HDR با حسگر ۲۱ مگاپیکسلی و زوم دیجیتال ۳ برابری است که در قسمت پشت پهپاد نصب شده و می‌تواند تا زاویه‌ی ۹۰ درجه به سمت بالا و پایین برود که چنین قابلیتی برای فعالیت‌هایی همچون بازرسی ساختمان مفید خواهد بود. پروت، پهپاد جدید خود را با باتری بهتری نسبت به مدل‌ قبلی خود توسعه داده است که با هر بار شارژ شدن می‌توانند تا ۲۶ دقیقه پرواز داشته باشند. پهپاد مجهز به دوربین حرارتی مجهز به سه باتری با چنین مشخصاتی است. ANAFI Thermal ماه آینده با قیمت ۱۹۰۰  دلار به بازار عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات