با لاکیترون، درب منزل خود را با تلفن هوشمند‌ باز و بسته کنید

چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
از کلید و قفل‌های امروزی خسته‌ شده‌اید و به دنبال یک جایگزین مدرن و تازه هستید؟ Lockitron یک قفل بدون کلید برای درب خانه طراحی کرده که از امروز پیش‌فروش آن آغاز می‌شود و شما به کمک آن بدون نیاز به کلید و از طریق تلفن یا تبلت می‌توانید قفل منزل خود را باز و بسته کنید. لاکیترون با بلوتوث ۴، وای‌فای و حتی NFC سازگار است و این قفل ضد گلوله برروی هر نوع دری سوار می‌شود و علاوه بر امنیت بسیار بالا، کار را نیز برای کاربر راحت می‌کند.
تبلیغات

اگر قابلیت NFC را در این قفل فعال کنید برای باز کردن آن تنها کافی است تلفن هوشمند خود را به آن نزدیک کنید تا بصورت خودکار قفل باز شود. پروژه لاکیترون بصورت رسمی در سال ۲۰۰۹ کلید خورد و نسخه‌های اولیه این قفل تنها برروی درب‌های خاص ضد گلوله قابل نصب بود اما نسخه تازه آن برروی درب‌های مختلف قابل استفاده است.

لاکیترون دارای یک اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید و iOS است تا کاربران بتوانند از راه دور دسترسی به منزل خود را کنترل کنند. این قفل داری یک سنسور داخلی است و زمانی که شخصی در پشت در منزل شما بایستد، از طریق زنگ هشدار، صاحب خانه را مطلع می‌سازد.

حال اگر تلفن خود را گم کنید چه اتفاقی می‌افتد؟ هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت شما هر لحظه که بخواهید می‌توانید یک اکانت را از راه دور غیرفعال کنید و یا رمز خود را تغییر دهید. از آن گذشته هر زمان که شخصی درب خانه شما را باز کند، لاکیترون یک پیغام کوتاه برایتان ارسال می‌کند.

پیش‌فروش لاکیترون با قیمت ۱۴۹ دلار از امروز آغاز شده است و خریدران می‌توانند قفل‌های هوشمند خود را در ماه مارچ ۲۰۱۳ تحویل گیرند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات