سامسونگ در حال تولید دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جیبی برپایه گلکسی اس ۳ است

دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
شایعات جذاب و تازه‌ای در مورد پرچم‌دار تلفن‌های هوشمند سامسونگ، گلکسی اس ۳ منتشر شده است. براساس گزارش جی‌اس‌ام آرنا، سامسونگ در حال کار روی دوربین جیبی جدیدی است که ظاهر شبیه به گلکسی اس ۳ دارد. این محصول دو منظوره که Galaxy S Camera نامیده می‌شود مجهز به همان صفحه‌نمایش ۴.۸ اینچ، و پردازنده قدرتمند بوده و علاوه بر این‌ها، یک دوربین ۱۶ مگاپیکسل با بزرگنمایی اپتیکال 10X و فلش مجزا نیز دارد. جزئیات بیشتر را در ادامه مطلب بخوانید.
تبلیغات

این ابزار آنقدر خوب به نظر می‌رسد که باور وجودش را کمی سخت می‌کند اما شخصی که این اطلاعات را فاش کرده، گفته: Galaxy S Camera را از نزدیک دیده است.

این شخص اعلام کرده که Galaxy S Camera شبیه یک گلکسی اس ۳ چسبیده به دوربین جیبی (Point-and-Shoot) است که هیچ دکمه فیزیکی در پشت آن وجود ندارد. این ابزار ۱.۵ تا ۲ برابر ضخیم‌تر از GS III است اما این ضخامت برای بزرگنمای اپتیکال 10x کاملاً خوب به نظر می‌رسد.

این وسیله مجهز به سنسو 16MP به همراه یک فلش Xenon است. از نظر طراحی و ظاهر Galaxy S Camera دارای لبه‌های منحنی شکل بوده و شباهت زیادی به خود گلکسی اس ۳ دارد.

Galaxy S Camera از سیستم‌عامل اندروید ۴ استفاده خواهد کرد و در ۲ نسخه Wi-Fi و Wi-Fi 3G وارد بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ در نمایشگاه IFA که به‌زودی برگزار خواهد شد از Galaxy S Camera در کنار Galaxy Note 2 پرده‌برداری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات