WonderCube بعنوان نامزد دریافت جایزه نوآوری CES 2016 انتخاب شد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶
مطالعه 3 دقیقه
در بین تمام محصولات متنوعی که در نمایشگاه  CES 2016 معرفی شده‌اند، برخی محصولات هم هستند که در عین سادگی، گره از بسیاری از مشکلات روزانه کاربران باز می‌کنند. WonderCube یکی از این موارد است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.  همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هر چند در دنیای فناوری هر روز محصولات جدیدتر و جذاب‌تری عرضه می‌شود با این حال هنوز هم محدودیت‌هایی وجود دارند که به نظر می رسد در حال حاضر راه حلی برای آن‌ها یافته نشده است. درست به همین دلیل است که ساخت برخی از ابزارهای جانبی کوچک برای حل بسیاری از مشکلات مرسوم معنا پیدا می‌کنند هر چند که این ابزارها معمولا به معنای اضافه شدن برخی بارهای اضافه به کاربر هستند.

WonderCube‌ یک گجت خوب کوچک است که تلاش می کند تا بسیاری از مشکلات کاربران را حل کند. این ابزار به عنوان نامزد جایزه نوآوری CES 2016 انتخاب شده است. 

prelaunch image16 high 1de32

در نگاه اول واندر کیوب شبیه به یک جا کلیدی مکعبی شکل بوده و بسیار فشرده و قابل حمل است و فقط فضایی معادل ۱۶ سانتی متر مکعب را اشغال می‌کند. احتمالا متوجه خط‌ها و قطعات متحرک روی این گجت شده‌اید. یکی از قطعات این گجت کابلی است که به کمک آن می توانید واندر کیوب را شارژ کنید یا اطلاعات و داده‌ها را بین این گجت و کامپیوتر یا هر دستگاه دیگری که از درگاه USB پشتیبانی می‌کند، منتقل کنید. این کابل در دو نوع میکرو USB‌ برای ابزارهای اندرویدی و لایتنینگ برای ابزارهای iOS وجود دارد و با طول ۷.۶۲ سانتی‌متری که دارد درون خود مکعب جمع می‌شود. از این مکعب حتی می‌توان به عنوان یک پایه برای گوشی هوشمند هم استفاده کنیم. به کمک این مکعب می‌توانیم گوشی خود را به صورت عمودی با افقی نگه داریم. این مکعب به راحتی به پشت ابزار شما می‌چسبد و فقط کافی است که شما برای این که بهتر به چشم بیاید زاویه چسبندگی آن را به خوبی تنظیم کنید.

همچنین کاربران می‌توانند این مکعب را به ابزارهای خود برای انتقال فایل به صورت OTG متصل کنند. WonderCube‌دارای سه گزینه ذخیره سازی داخلی ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی است که این امر فعلا فقط روی اندروید کار می‌کند. همچنین یک کارت حافظه میکرو SD  یکپارچه نیز در آن وجود دارد که کاربر را قادر می سازد تا ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خود را افزایش دهند که این واقعا یک ویژگی مفید است بخصوص که اگر شما اهل عکاسی و فیلمبرداری باشید و با کمبود فضا مواجه شده باشید. 

برای مواقع اضطراری هم که باتری گوشی شما رو به پایان است، این گجت مجهز به شارژر باتری است بنابر این فقط کافی است که یک باتری ۹ ولتی را خریداری کنید و با شارژ این ابزار حدود ۳.۵ ساعت اضافه‌تر قابلیت صحبت با گوشی خود داشته باشید. 

این مکعب همچنین دارای یک چراغ LED است که به شما کمک می‌کند تا در نور کم به مشکل برخورد نکنید. این ابزار از تاریخ ۲۱ اسفند  برای پیش  خرید در اختیار خریداران خواهد بود. 

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات