با این اسکوتر سفرهای درون شهری ساده‌ و لذت‌بخش می‌شود

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
یک استارتاپ اهل میامی، اسکوتری به نام Xcooter را به نمایشگاه CES آورده که به راحتی جمع می‌شود و می‌توانید همه جا آن را همراه خود داشته باشید. این اسکوتر با سرعت ۲۴ کیلومتر در ساعت حرکت می‌کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سفر با اسکوتر، آن هم در خیابان‌های شلوغ هیچ‌وقت امن نیست اما جذابیت‌های خاص خود را دارد و در برخی از شرایط نیز گره‌گشا است. ایکس‌کوتر جوری طراحی شده است که به سختی واژگون می‌شود و از این رو می‌توان با خیال راحت از آن استفاده کرد. گاز این اسکوتر نیز همچون موتورسیکلت‌ها طراحی شده و به راحتی قابل استفاده است. کیلومتر شما نیز در وسط فرمان قرار گرفته است.

ایکس‌کوتر برای استفاده در مسافت‌های کوتاه یا متوسط شهری ساخته شده است که در این زمینه نیز با دیگر اسکوترهای بازار تفاوت چندانی نمی‌کند. اما آنچه ایکس‌اسکوتر را از رقبایش متمایز می‌کند، سهولت حمل آسان و جمع شدن آن است که باعث می‌شود بتوانید آن را در کنار میز کار، پشت در خانه یا حتی زیر میز تحریر خود قرار دهید و همیشه همراه خود داشته باشید.

xcooter

ایکس‌کوتر قادر است تا سرعت ۲۴ کیلومتر در ساعت حرکت کند که برای سفرهای کوتاه مناسب به نظر می‌رسد. این اسکوتر حدود ۱۹ کیلوگرم وزن دارد و قادر است تا ۱۲۰ کیلوگرم را حمل کند. هر بار شارژ این دستگاه حدود ۴ ساعت به طول می‌انجامد.

محصول نهایی از ماه آینده و با قیمت حدود ۱۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات