اینتل کلاه هوشمند Daqri را با ترکیب واقعیت افزوده معرفی کرد

چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
این روزها که نمایشگاه CES برگزار می‌شود، علاوه بر لاس‌وگاس در سراسر جهان شور و حال خاصی در زمینه‌ی اخبار دنیای آی‌تی برقرار است چرا که همه منتظر رونمایی از محصولات جدید و عجیب در آمریکا هستند. اینتل نیز در جریان کنفرانس CES 2016 محصول جالبی را در این حوزه معرفی کرده که یک کلاه است. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اینتل در پی آن است تا با کار گذاشتن تراشه‌های خود در ابزارهای گوناگون، همه چیز را هوشمند کند. این کمپانی در جریان کنفرانس خود در CES 2016 از کلاهی رونمایی کرد که به نوعی یک گجت پوشیدنی هوشمند است. برایان کزارنیچ، مدیرعامل اینتل در جریان برگزاری کنفرانس از برایان مولینز، مخترع این کلاه خواست تا با حاضر شدن روی سن توضیحاتی در مورد این گجت پوشیدنی هوشمند جدید بدهد. نام این کلاه هوشمند Daqri است که از وجود یک دوربین و نمایشگری برای نمایش محتوای واقعیت مجازی بهره می‌برد. با استفاده از کلاه هوشمند می‌توان جریان سیالات درون لوله‌های آب را در ساختمان به راحتی مشاهده کرد.

همچنین این کلاه هوشمند قابلیت جالب دیگری را نیز در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. با استفاده از این کلاه می‌توان به راحتی دیدی حرارتی را به زیرساخت‌های ساختمان داشت که بدون استفاده از این کلاه و با چشم غیرمسلح ممکن نیست. شاید بتوان به جرات گفت که این کلاه هوشمند یکی از جالب‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات در حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی است که می‌توان کار را برای طراحان سیستم‌های حرارتی در ساختمان سازی بیش از پیش تسهیل کند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات