با این پیانو هوشمند مسیر یادگیری پیانو هموار می‌شود

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
چطور می‌شود راه یادگیری آموزش پیانو را هموار کنیم؟ اگر درس‌ها به موقع ارائه شود، روند یادگیری سریع‌تر و ساده‌تر می‌شود. پیانوی هوشمندی که توسط One Music Group ساخته شده، دقیقا همین کار را می‌کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

گروه One Music پیانو هوشمندی را به نمایشگاه CES 2016 آورده که در آن روش صحیح نواختن پیانو مشابه آنچه در بازی گیتار هیرو تجربه کرده‌اید، آموزش داده می‌شود. به این ترتیب نواختن پیانو نه تنها ساده می‌شود، بلکه جذاب و کاربردی خواهد شد.

پیانو وان اسمارت، اولین پیانوی دنیا است که گواهی Apple MFi را دریافت کرده و این بدین معنی است که می‌توان آیپد یا آیفون را به آن متصل کرد و مستقیما از طریق گوشی یا تبلت، بر روی پیانو نواخت. کاربران اندرویدی که تبلت یا تلفن هوشمند آن‌ها به اندروید ۴ یا بالاتر مجهز شده می‌توانند ابزار خود را به پیانو وان متصل کنند. برای این منظور یک اپلیکیشن اختصاصی نیز در پلی استور و اپ‌استور قرار داده شده تا از طریق آن بتوان به پیانو متصل شده و نت‌ها را اجرا کرد.

این پیانو کیفیت عالی دارد و صدای آن نیز تاییده‌های مختلف را گرفته است تا حتی حرفه‌ای‌ها نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

این پیانو هوشمند با قیمت ۱۵۰۰ دلار از همین حالا در دسترس است و علاقمندان می‌توانند آن را تهیه کرده و آموزش پیانو را آغاز کنند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات