با این ابزار از لنوو، کل نرم‌افزار گوشی خود را روی کامپیوتر اجرا کنید

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
مطالعه 1 دقیقه
لنوو دانگل جذابی رونمایی کرده که با آن می‌توانید از کل سیستم‌عامل و نرم‌افزارهای گوشی خود بک‌آپ گرفته و آن را در ویندوز اجرا کنید.
تبلیغات

لنوو در CES امسال محصول جالبی را با نام LINK 32GB معرفی کرده است. این محصول که در ابعاد یک حافظه‌ی فلش است، به گوشی هوشمند متصل شده و یک کپی کامل از آن می‌گیرد تا وقتی آن را به کامپیوتر متصل کردید بتوانید کل نرم‌افزار گوشی خود را به همراه سیستم‌عامل اندروید در ویندوز اجرا کنید. همراه زومیت باشید.

لنوو سبد کالای بزرگی شامل لپ تاپ، کامپیوتر، مانیتور، تبلت‌ و تلفن هوشمند را به نمایشگاه CES 2016 امسال آورده است. یکی از این محصولات دانگل ۳۲ گیگابایتی است که می‌تواند یک نسخه‌ی کامل از نرم‌افزار گوشی هوشمند شما را از طریق کامپیوتری ویندوزی در اختیارتان قرار دهد.

وقتی دانگل را به کامپیوتر متصل می‌کنید کلیه‌ی اپلیکیشن‌های اندرویدی در رابط کاربری ویندوز اجرا می‌شوند و حتی می‌توانید از طریق کیبورد و ماوس نیز آن‌ها را کنترل کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نظر خود را از کامپیوتر روی موبایل کپی کنید.

دانگل Lenovo Link 32GB با ابزارهای اندرویدی مجهز به نسخه‌ی ۵ یا بالاتر و همچنین سیستم‌عامل ویندوز ۷ به بعد به خوبی کار می‌کند. این حافظه دارای ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی است و ابعاد آن ۷۸ در ۲۱ در ۹ میلی‌متر اعلام شده است.

نکته‌ی جالب توجه در مورد LINK قیمت مناسب ۳۹.۹۹ دلاری آن است. این دانگل لنوو قرار است مارچ ۲۰۱۶ روانه‌ی بازار مصرف کننده شود.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات