کمربند هوشمند Belty بصورت خودکار دور کمر تنظیم می‌شود

سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
یکی از جذابیت‌های نمایشگاه CES آن است که علاوه بر ابزارهای رایج، گجت‌های عجیب و غریب و جالبی در آن رونمایی می‌شود که می‌توانند زندگی را راحت‌تر کنند. یکی از این ابزارها، کمربند هوشمندی است که بصورت خودکار تنظیم می‌شود. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

یکی از گجت‌های عجیبی که در CES امسال به نمایش در آمده، Belty است. کمربند هوشمندی که بصورت خودکار تنظیم می‌شود. مثلا اگر حسابی شام میل کنید، کمربند به صورت خودکار گشادتر می‌شود و اگر پیاده روی کرده باشید، جمع می‌شود.

اما علاوه بر این‌ها این کمربند، قابلیت‌های جذاب دیگری نیز دارد. مثلا وقتی مدت زیادی پشت میزتان بدون تحرک باشید از طریق ویبره به شما اطلاع می‌دهد تا کمی از پشت میز خود فاصله بگیرید. یک اپلیکیشن مکمل نیز برای این کمربند طراحی شده است تا بتوانید از طریق آن کنترل بهتری روی آن داشته باشید. تمرکز اپلیکیشن روی سلامت کاربر است و حتی اگر در طول روز فراموش کنید به اندازه‌ی کافی آب میل کنید، به شما یادآوری می‌کند.

جنس این کمربند از چرم است و در رنگ‌های قهوه‌ای و مشکی روانه‌ی بازار خواهد شد. کمربند چرمی بلتی قرار است با قیمت ۳۹۵ دلار سال آینده روانه‌ی بازار مصرفی شود. این کمپانی وعده داده که تلاش کند محصول را برای فصل خرید پایان سال ۲۰۱۶ ارائه کند تا علاقمندان بتوانند آن را تهیه کرده یا به عنوان کادوی سال نو هدیه دهند.

کلیه‌ی اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه را در صفحه‌ی اختصاصی CES 2016 مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات