یک طرح، یک نگاه: جادوی نانوتیپز

پنج‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۵
مطالعه 5 دقیقه
صفحات لمسی گوشی‌های امروزی در عین راحتی و کاربردی بودن، محدودیت‌هایی را نیز برای ما به ارمغان آورده‌اند. یکی از این محدودیت‌ها با فرا رسیدن فصل سرما گریبان ما را می‌گیرد. اغلب دستان پوشیده شده در دستکش، قادر نیستند از عهده‌ی کار با این صفحات حساس برآیند. اما نانوتیپز آمده تا این مشکلات را از سر راه ما بردارد.
تبلیغات

هر مانعی که سر راه انگشتان ما و صفحات لمسی گجت‌های هوشمند قرار گیرند، کار کردن با آنها را دشوار می‌کنند. دستکش، یکی از این موانع است که البته به زمان و مکان خاصی نیز تعلق ندارد. اما حال به کمک نوآوری یک جوان خلاق، راه حلی متفاوت در این زمینه ارائه شده که به افراد در رفع این مشکل کمک می‌کند؛ مایعی جادویی که نانوتیپز(Nanotips) نام دارد. اما نانوتیپز چیست؟

نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین

نانو تیپز مایعی است که دستکش‌های مورد علاقه‌ی شما را به دوستان گرانقدر صفحات لمسی تبدیل می‌کند. مایعی که در عین حال خیلی سریع نیز خشک شده و از این نظر هم مشکلی ایجاد نمی‌کند.

نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین
نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین

نانوتیپز در واقع از همان ذرات نانو ساخته شده که به شکل ساختاری رسانا در کنار هم قرار می‌گیرند. این ذرات  خیلی خوب در هم ادغام شده و با هم جفت می‌شوند؛ به طوری که ساختاری شبیه به پوست انگشت انسان پیدا کرده و به راحتی با صفحات لمسی ارتباط برقرار می‌کنند. تنها کافی است سر انگشت دستکش خود را به این مایع آغشته کرده و منتظر شوید تا خشک شود. پس از آن شاهد دستاورد ارزشمند ذرات نانو خواهید بود.

نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین
نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین

از این به بعد تا هفته ها یا حتی ماه‌ها، دستان دستکش پوش شما نیز از عهده ‌ی کار با صفحات لمسی برآمده و دیگر نیازی به بیرون آوردن دستکش ندارید. اگرچه این محصول ضد آب است، اما عمر خاصیت آن بسته به نحوه‌ی استفاده یا شستشوی دستکش‌ها، متغیر خواهد بود. ولی در نهایت مشکلی نیست؛ می‌توان مجدداً از این مایع استفاده کرده و دستکش‌های خود را به این ذرات مجهز کرد.

نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین
نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین

تونی یو (Tony Yu)، ارائه دهنده‌ی این طرح، خود مدت‌های مدید دچار این مشکل بود. او که اغلب سوار بر موتورسیکلت به این سو و آن سو می‌رفت،  از اینکه مجبور بود برای هر بار استفاده از گوشی ، دستکش‌های گرانقیمتش را از دست خارج کند، ناراحت و عصبانی بود. همین معذوریت باعث شد که او به دنبال راه چاره‌ای برای این مشکل باشد و اینجا بود که نانوتیپز پا به عرصه‌ی وجود گذاشت.

نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین

علاوه بر فصل سرما، این مایع برای هر نوع دستکش با هر نوع موارد استفاده‌ای کاربرد دارد؛ از جمله دستکش باغبانی، موتورسواری، اسکی و دستکش‌های کارگران ساختمانی. حتی شنیده می‌شود که با استفاده از نانوتیپز، می‌توان خودکار را نیز به قلم‌های حساس تبدیل کرد. این محصول در دو فرم آبی و مشکی ارائه می‌شود که هر کدام روی جنس خاصی از الیاف قابل استفاده هستند.

نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین
نانوتیپز و دستکش تاچ اسکرین

از لحظه‌ای که نانوتیپز به سرانگشت دستکش شما مالیده شود، جادوی آن آغاز شده و تا مدتی شما را از دردسر و نگرانی خلاص خواهد کرد. با استفاده از این محصول می‌توان به سادگی با گوشی‌های هوشمند، آیفون، آیپد، تبلت، ساعت و به طور کلی با کلیه دستگاه‌های هوشمند ارتباط برقرار کرد.

در ادامه از شما دعوت می‌کنیم به تماشای ویدیویی در همین رابطه بنشینید.

دانلود ویدیو

امیدوارم از معرفی این محصول نیز لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات