دموی فوق‌العاده جذاب پروژه عینک گوگل در کنفرانس Google I/O

یک‌شنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
غول جستجوی جهان در کنفرانس Google I/O دموی شگفت‌انگیزی از پروژه عینک گوگل را به نمایش درآورد و با پخش زنده تصویر از درون هوایپما و پس از آن فرود چتربازان به روی سن همه را میخ‌کوب کرد. حال Brin، یکی از موسسین گوگل اعلام کرده که مردم می‌توانند نسخه نهایی پروژه گوگل را در سال ۲۰۱۴ تجربه کنند. این بدین معناست که کمتر از ۲ سال دیگر همه می‌توانند از عینک خارق‌العاده گوگل استفاده کنند. جزئیات بیشتر به همراه ویدیو مربوط به دموی پروژه عینک گوگل را در ادامه مشاهده کنید.
تبلیغات

Brin به بلومبرگ گفت: نسخه Explore Edition پروژه عینک گوگل سال آینده آماده خواهد شد و یک سال پس از آن یعنی در سال ۲۰۱۴ نیز نسخه نهایی این عینک وارد بازار جهانی می‌گردد.

مقاله‌های مرتبط:

    اگر زمانبدی گوگل بدون مشکل به سرانجام برسد، احتمالا شاهد استفاده این عینک توسط ورزشکاران المپیک زمستانی روسیه خواهیم بود و ورزشکاران مختلف از جمله اسکی‌بازها با استفاده از عینک گوگل از دید خود و در طول مسابقه، فیلم‌برداری خواهند کرد.

    برخی معتقدند که عینک گوگل به ورزشکاران کمک خواهد کرد تا حرکات خود را به خوبی بررسی نموده و سپس رکوردهای خود را بهبود ببخشند.

    توسعه دهندگان در کنفرانس Google I/O اعلام کردند که برای سفارش نسخه آزمایشی عینک گوگل باید ۱۵۰۰ دلار بپردازند اما ما امیدواریم قیمت این محصول در زمان عرضه کاهش چشم‌گیری داشته و نسخه مخصوص مصرف کننده آن با قیمت مناسبی وارد بازار شود.

    دموی فوق‌العاده جذاب پروژه عینک گوگل که در کنفرانس Google I/O به نمایش گذاشته شد را در ادامه از دست ندهید:

    نظر شما در رابطه با عینک گوگل چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات