ادیشین پاوربانکی را برای شارژ اپل واچ بدون نیاز به MagSafe معرفی کرد

دوشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
در صورت اتمام باتری ساعت‌های هوشمند، این گجت‌ها عملا هیچ کاربردی ندارند. کمپانی ادیشین (Adition) در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۵، جا کلیدی را به نمایش گذاشته که درواقع اداپتور مشابه MagSafe اپل را با پاوربانک ترکیب کرده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل واچ نیز همچون اغلب ساعت‌های هوشمند عرضه شده به بازار، از عمر باتری چندان زیادی بهره‌مند نیست؛ اما کمپانی‌های سازنده‌ی لوازم جانبی برای محصولات این کمپانی، راه چاره‌ی جالبی را برای این محدودیت یافته‌اند.

یک کمپانی در ایفا ۲۰۱۵، یک جا کلیدی را به نمایش عموم گذاشته بود که درواقع ترکیبی از آداپتور مشابه MagSafe و پاوربانک برای شارژ اپل واچ است.

کمپانی ادیشین در جریان ایفا ۲۰۱۵ یک جا کلیدی را با نام Apple Watch Charging Power bank به نمایش گذاشته که درواقع یک پاوربانک در قالب جا کلیدی برای شارژ ساعت هوشمند اپل واچ است. پیش از این نیز پاوربانک‌هایی برای شارژ اپل واچ معرفی شده، اما اغلب این محصولات نیازمند اتصال MagSafe برای شارژ ساعت هستند؛ حال آنکه محصول ادیشین از این قاعده مستثنی است.

با نگاهی به این جا کلیدی می‌توان دید که آداپتوری مشابه MagSafe اپل در ساختار آن تعبیه شده است. در قسمتی از این جا کلیدی می‌توان نوشته‌ای با چنین مضمونی را دید که این محصول از سوی اپل گواهی مورد نیاز را برای کار با اپل واچ دریافت کرده است. البته باتوجه‌به اینکه اپل هیچگاه گواهی لازم برای تولید نمونه‌های مشابه MagSafe را به سایر کمپانی‌ها و تولیدکنندگان نداده، صحت اطلاعات درج شده روی این محصول روشن نیست.

متاسفانه این کمپانی اطلاعات چندان زیادی را در خصوص محصول خود در ایفا ارائه نداده و از این‌رو ماهیت این محصول چندان روشن نیست. مسئولان غرفه‌ی ادیشین حتی اجازه‌ی ثبت تصاویر را نیز به خبرنگار مشبل نداده‌اند؛ اما وی موفق شده تا تصاویر معدودی را در ثبت کند که تصویر اصلی این خبر، از جمله‌ی این تصاویر است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA ۲۰۱۵ را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات