بدون نیاز به آیتیونز، فایل های خود را به آیفون یا آیپد منتقل کنید

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۰
مطالعه 1 دقیقه
کار کردن با آی‌تونز زجرآور است و این بر هیچ‌کس پوشیده نیست حالا یک فلش‌داریو در کامپیوتکس رونمایی شده که بدون نیاز به آیتونز فایل‌ها را منتقل می‌کند.
تبلیغات

نمایشگاه Computex 2012 فقط برای معرفی محصولات کمپانی‌های بزرگ IT نیست، بلکه شرکت‌های کوچک نیز می‌توانند خلاقیت و محصولات کوچک خود را در این نمایشگاه معرفی کنند. i-FlashDrive یکی از این محصولات است که با وجود قد و قامت کوچکش، کار خیلی‌ها را آسان خواهد کرد. با اتصال این داک کوچک به آیفون یا آیپد خود می‌توانید از آن به عنوان یک فلش مموری برای افزایش حافظه ابزار خود استفاده کنید و ضمنا برای انتقال فایل‌ها از کامپیوتر به دستگاه اپل (یا بالعکس) نیازی به نرم‌افزار آیتیونز یا کابل رابط ندارید.

i-FlashDrive در واقع یک فلش مموری با کانکتور 30 پین است که در حجم 8، 16 و 32 گیگابایت به بازار عرضه می‌شود. شما این وسیله را به دستگاه iOS خود متصل می‌کنید و سپس برنامه i-FlashDrive را اجرا می‌کنید. اکنون هرچه می‌‌خواهید را در i-FlashDrive می‌ریزید و آیفون شما نیز به سادگی آن را شناسایی کرده و اطلاعات موجود در آن را می‌خواند.

به این ترتیب با i-FlashDrive هم حافظه iPhone/ipad/ خود را افزایش می‌دهید و هم اطلاعات مورد نظر خود را به سادگی در آیفون/آیپد خود می‌ریزید. البته اگر فایل‌های ویدئویی را به i-FlashDrive خود منتقل می‌کنید باید مطمئن شوید که کدک فایل ویدیوی مورد نظر شما h.264 باشد.

i-FlashDrive در سایزهای 8، 16 و 32 گیگابایتی و با قیمت پایه 90 دلار به بازار عرضه می‌شود.

برای سفارش محصول می‌توانید همین حالا اقدام کرده و به سایت i-FlashDrive مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات