سرفیس فون به نمایشگر هولوگرافیک مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
برخلاف شواهد اندک مبنی بر وجود دستگاهی به نام سرفیس فون، در چند هفته‌‌ی اخیر شایعات فراوانی درباره‌ی محصول سخت‌افزاری بعدی مایکروسافت منتشر شده است.
تبلیغات

در ادامه‌ی انتشار شایعات، روز گذشته وب‌سایت Thurott جزئیات جدیدی درباره‌ی این دستگاه پررمز و راز افشا کرد.

در حال حاضر می‌دانیم که نام رمز تبلت تاشوی مایکروسافت اندرومدا است، با برند سرفیس نام‌گذاری خواهد شد و قلم، هسته‌ی اصلی تجربه‌ی کاربری آن را تشکیل خواهد داد. این دستگاه همچنین از اپلیکیشن‌های معمول ویندوز ۱۰ نظیر ایمیل، تقویم و وان‌نوت پشتیبانی خواهد کرد و مهم‌تر از همه امکان برقراری تماس و ارسال پیام متنی در بستر شبکه‌ی موبایل خواهد داشت.

براساس گزارش برد سمز، نویسنده‌ی وب‌سایت Thurott، این دستگاه مجهز به یک نمایشگر هولوگرافیک با امکان نمایش محتوای هولوگرام خواهد بود.

بر اساس این گزارش، مایکروسافت در حال بهینه‌سازی اپلیکیشن‌های پلتفرم ویندوز یونیورسال (UWP) برای استفاده در نمایشگر دوگانه است. رموندی‌ها در تلاش هستند تا سرانجام به تبلت تاشوی کوریر رنگ واقعیت ببخشند.

هرچند شایعات منتشرشده نوید یک دستگاه جادویی می‌دهند؛ اما ظاهرا با وجود حجم پایین تولید و قیمت بالای این دستگاه، خرید آن برای همه کار آسانی نخواهد بود. با توجه به آنکه حدود قیمت محصولات سخت‌افزاری مایکروسافت بین ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ دلار بوده است؛ احتمالا این دستگاه در سبد خرید مصرف‌کننده‌ی عادی جایی نخواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات