لنوو پروژکتور جیبی 4 اینچی خود را معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
لنوو به دنبال حضور قدرتمند خود در نمایشگاه CES 2015، در کنگره جهانی موبایل از پروژکتور جیبی خود رونمایی کرد. این پروژکتور جیبی از قابلیت‌ها و مشخصات جالبی برخوردار است که کاربرد آن را گسترش می‌دهد.
تبلیغات

 پروژکتور جیبی لنوو یک دستگاه مربعی 4 اینچی، با ارتفاعی به اندازه‌ی 1 اینچ است. این دستگاه که توان تابش 50 لومن را دارد، قادر است ویدیوها را با رزولوشن 480p با وسعت 110 اینچ به نمایش بگذارد. این پروژکتور جیبی همچنین از قابلیت چرخش 90 درجه‌ای برخوردار بوده و می‌تواند تمام زاویه‌های ممکن برای اجرای یک تصویر را در اختیار کاربر قرار دهد.

محتوای مورد نظر می‌تواند بصورت بی‌سیم به این پروژکتور استریم شود که البته پشتیبانی از کارت حافظه‌ی microSD تا ظرفیت 32 گیگابایت نیز در کنار آن قرار دارد. نیروی مورد نیاز این پروژکتور کوچک از طریق microUSB به آن منتقل خواهد شد و باتری دستگاه نیز تا 2.5 ساعت شما را همراهی خواهد کرد. برخورداری از اسپیکرهای استریو داخلی و پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری هدفون مشخصات پروژکتور جیبی لنوو را کامل می‌کنند.

lenovo pocketprojector4

Pocket Projector لنوو از DLNA و Miracast پشتیبانی می‌کند که بر اساس همین مساله می‌توان به سادگی آن را با دستگاه‌های اندروید، iOS و ویندوز جفت کرد. این پروژکتور جیبی که 249 دلار قیمت گذاری شده از اواخر ماه جاری میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد.

کلیه‌ی اخبار و مقالات نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/mwc-2015/ مشاهده کنید.

مارکت اندرویدی مایکت ، اسپانسر ویژه زومیت در پوشش خبری نمایشگاه MWC 2015، با بیش از ۵۰ هزار برنامه و بازی ایرانی و خارجی در خدمت شما است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات