کیف هوشمند HiSmart شما را از تماس‌هایتان مطلع می‌کند

سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
در کنار معرفی محصولات متنوع از سوی برندهای معتبر دنیای فناوری، استارت‌آپ‌های مختلف هم به دنبال معرفی محصولات خود در رویداد CES 2015 هستند. Lepow کیف وایرلسی را به نمایش گذاشته که در صورت داشتن تماس ورودی با ویبره شما را مطلع می‌سازد.
تبلیغات

وقتی که گوشی هوشمند شما درون کیفتان باشد، یکی از راه‌های استفاده از آن داشتن یک ساعت هوشمند است. اما به نظر می‌رسد حالا راه دیگری در این مورد ارائه شده است. کیفی که خودش با گوشی هوشمندمان همگام می‌شود.

کیف HiSmart ترکیبی از یک کوله‌پشتی و کیف پیغام‌رسان با جنس بدنه ضد آب و بند چرمی است. نکته اصلی در این کیف تراشه دایره‌ای شکلی است که در بند این کیف کار گذاشته شده است  که به عنوان یک سیستم کنترلی برای گوشی هوشمند شما عمل می‌کند. اگر از طریق بلوتوث به این کیف متصل شوید و میکروفون مخصوص را نصب کنید، وقتی که تماس تلفنی داشته باشید، کیف شما به صورت ویبره می‌لرزد و شما با فشردن یک دکمه می‌توانید به تماس ورودی پاسخ دهید.

IMG 7356.0

نسخه‌ای که از این کیف در رویداد CES به نمایش گذاشته شد، در همین حد قابلیت داشت اما شرکت Lepow اواخر سال 2014 با ایجاد یک کمپین در Indiegogo به دنبال جذب سرمایه برای ساخت نمونه دوم این کیف با ویژگی‌های بیشتر است و  قیمت 299 دلاری را برای آن در نظر گرفته است. علاوه بر قابلیت پاسخ‌دهی به تماس‌های دریافتی، قابلیت پلی موزیک و همچنین برخی قابلیت‌های نقشه‌ی ابتدایی به این کیف اضافه خواهد شد. اگر فاصله بین کیف و گوشی شما زیاد شود، کیف به شما هشدار می‌دهد و شما با فشار یک دکمه می‌توانید موقعیت کیف خود را با یک اَپ نرم‌افزاری پیدا کنید.

IMG 7336.0

در حال حاضر خرید یک کیف وایرلس جزو خریدهای ضروری کسی نیست ولی Lepow با ایده بسیار ساده و خوب خود در نظر دارد تا جایی برای محصول خود در میان مشتریان پیدا کند. نظر شما در مورد این کیف چیست؟

جهت مشاهده کلیه اخبار و مقالات مرتبط با نمایشگاه CES به صفحه اختصاصی زومیت مراجعه کنید.

کلیه‌ی مقالات مربوط به نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ces/ مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات