با مشخصات و ویژگی‌های سامسونگ Dex آشنا شوید

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
شب گذشته سامسونگ در رویداد Unpacked خود، به همراه گلکسی اس 8 از داک مخصوص این گوشی موسوم به Dex نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

متنی که در ادامه می‌خوانید، توسط دفتر سامسونگ در ایران، در اختیار زومیت قرار گرفته است.

راه‌حل همراه جدید ارائه‌شده توسط گوشی‌ سامسونگ تجربه‌ی بهینه‌ای برای اپلیکیشن‌های ویندوز و اندروید فراهم می‌کند.

شرکت سامسونگ الکترونیکس، داک سامسونگ DeX را معرفی کرد که برای افزایش بهره‌وری کاربران حرفه‌ای موبایل در عین کمتر کردن نیاز به حمل چند دستگاه محاسباتی طراحی شده است. سامسونگ DeX که با گلکسی S8 سازگار است؛ تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ را بر مبنای اندروید فراهم می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد به‌صورت مستقیم از گوشی روی یک صفحه نمایش بزرگ‌تر و با استفاده از کیبورد و موس، به شکلی بی‌نظیر به اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند، سندها را ویرایش کنند، وب‌گردی کنند، ویدئوها را تماشا کنند و به پیام‌ها پاسخ دهند.

samsung dex

سامسونگ DeX بهترین محیط بهره‌وری را فراهم می‌کند. رابط‌کاربری اندرویدی آن که کاملا بازطراحی‌ شده است، برای استفاده با صفحه‌کلید و ماوس بهینه شده و شامل چندین پنجره با امکان تغییر اندازه، منوهای متنی و یک مرورگر وب دسکتاپی است.

همکاری‌های کلیدی با مایکروسافت و ادوبی باعث سازگاری سامسونگ DeX با آفیس مایکروسافت و اپلیکیشن‌های موبایل ادوبی (Adobe) شامل نسخه‌ی موبایل Adobe Acrobat Reader و Lightroom Mobile می‌شود و اجازه‌ی عملکردی شبیه به دسکتاپ و رابط کاربری را فراهم می‌کند که قبلا در گوشی‌های هوشمند وجود نداشت.

برای آن دسته از کاربران حرفه‌ای موبایل و سازمان‌ها که به اپلیکیشن‌های بر پایه‌ی سیستم عامل ویندوز نیازمندند، سامسونگ DeX به کاربران اجازه می‌دهد تا از راه دور و به‌صورت امن از طریق برنامه‌های Citrix ،VMware  و Amazon Web Services متعلق به شرکت‌های ثالث به دسکتاپ مجازی دسترسی داشته باشند.

برای شروع به کار، کاربران به‌راحتی گوشی هوشمند سامسونگ خود را وارد DeX Station می‌کنند که گوشی هوشمند را به یک مانیتور سازگار با HDMI و هر صفحه‌کلید و ماوس USB، حالت RF یا بلوتوثی متصل می‌کند.

samsung dex

اینجونگ ری، مدیر ارشد فناوری تجارت ارتباطات موبایل در سامسونگ الکترونیکس می‌گوید:

گوشی‌های هوشمند تبدیل به نقطه‌ی مرکزی برای حرفه‌های موبایلی امروز شده‌اند و این یعنی برای پرزنت کردن یا ویرایش سندها از راه دور،‌ می‌توانید صرفا از گوشی‌های هوشمندتان استفاده کنید. ما سامسونگ DeX را با در نظر گرفتن کارمندان غیر ثابت حرفه‌ای توسعه داده‌ایم تا تجربه‌ی دسکتاپ راحت و منعطفی به آن‌ها بدهیم. همکاری ما با شرکای کلیدی مانند ادوبی و مایکروسافت برای توسعه دادن سامسونگ DeX ضروری بود؛ چرا که آن‌ها چشم‌انداز ما برای ساخت بهترین‌ها در جهت بهره‌وری بیشتر موبایل را به اشتراک می‌گذارند. با سامسونگ DeX، کاربران تجاری می‌توانند خاطر جمع باشند که گوشی‌ هوشمند و اطلاعاتشان توسط پلتفرم امنیتی KNOX سامسونگ که در داخل گوشی هوشمند ساخته شده است، محافظت می‌شوند. سامسونگ DeX کارهایی را که یک گوشی هوشمند می‌تواند انجام دهد، بازتعریف می‌کند تا حرفه‌ای‌های موبایل بهره‌ی بیشتری از آن ببرند.

DeX Station اتصالات مورد نیاز حرفه‌ای‌ها را فراهم می‌کند که شامل دو USB 2.0، شبکه اترنت، USB type-C و یک فن خنک‌کننده می‌شود. همچنین DeX Station به فناوری شارژ کردن سریع تطبیقی (AFC) مجهز است تا گوشی هوشمند سامسونگ شما را در زمانی که به آن متصل است، به‌سرعت شارژ کند. DeX Station به‌صورت جهانی با گلکسی S8 سامسونگ موجود خواهد بود و ممکن است در برخی مناطق به‌عنوان بسته باندل شده ارائه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات