با مشخصات و ویژگی‌های گیر 360 جدید سامسونگ آشنا شوید

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
شب گذشته سامسونگ در رویداد Unpacked خود، به همراه گلکسی اس 8 از نسل جدید Gear 360 نیز رونمایی کرد.
تبلیغات

متنی که در ادامه می‌خوانید، توسط دفتر سامسونگ در ایران، در اختیار زومیت قرار گرفته است.

طراحی به‌روز شده و قابلیت پخش زنده، دسترسی به واقعیت مجازی و محتوای ۳۶۰ را ساده‌تر و اشتراک‌گذاری آن را راحت‌تر می‌کند

شب گذشته شرکت سامسونگ الکترونیکس نسل جدید Gear 360 را رونمایی کرد؛ دوربین ۳۶۰ درجه‌ای با قابلیت رزولوشن 4K با طراحی بهبودیافته برای استفاده راحت‌تر. Gear 360 با قابلیت‌های بهینه شده برای رسیدن به محتوایی باکیفیت، در کنار طراحی سبک و کوچک، اکوسیستم واقعیت مجازی سامسونگ را توسعه می‌دهد.

gear 360

یانگهی لی، قائم‌مقام اجرایی بخش بازاریابی جهانی، ابزارهای پوشیدنی‌ و ارتباطات موبایلی سامسونگ الکترونیکس می‌گوید:

از آن‌جا که کاربران به سمت ویدئو می‌روند تا تجربه‌های خود را به اشتراک بگذارند، ما می‌خواهیم محصولاتی در دسترس و خلاقانه ارائه کنیم تا محتوای دیجیتال راحت‌تر تولید، اشتراک‌گذاری و استریم شود. نسخه‌ی به‌روز شده‌ی Gear 360 افق‌های ممکن را در آنچه مصرف‌کنندگان می‌توانند تجربه کنند و به اشتراک بگذارند، توسعه می‌دهد.

ویژگی‌های بهینه برای تولید محتوای ۳۶۰ با کیفیت بالا

برای اولین بار، Gear 360 ضبط ویدئوی 4K را برای محتوای دیجیتال فراگیر و واقعی ارائه می‌کند. Gear 360 مجهز به سنسور تصویر ۸.۴ مگاپیکسلی و لنز برایت (Bright) با f/2.2 روی هر دو لنز دوگانه فیش‌آی (fisheye) است و لذا می‌تواند تصاویری با رزولوشن بالا تولید کند.

gear 360

Gear 360 با استفاده از فناوری‌ها و خدمات نوآورانه‌ی سامسونگ، امکان اشتراک‌گذاری، مشاهده و تدوین محتوا را فراهم می‌کند. چه هنگام ساخت یک ویدئوی ۳۶۰ درجه یا تصویر ثابت، کاربران می‌توانند به حالت‌های مختلف تماشا، ابزارهای ویرایش و افکت‌ها‌ و فیلترهای عکس دسترسی داشته باشند و محتوایی شخصی‌شده را تولید کنند. همچنین کاربران می‌توانند به‌راحتی ویدیو‌های ۳۶۰ درجه را به فرمت‌های استاندارد تبدیل کنند و به اشتراک بگذارند.

با پخش 360 Social Live ارتباطی همیشگی داشته باشید

Gear 360 امکان اشتراک گذاری زنده‌ی محتوا را معرفی می‌کند. وقتی Gear 360 با یک گوشی هوشمند یا کامپیوتر سازگار همگام شود، دستگاه جدید به کاربر امکان می‌دهد تا بهترین تجارب خود را با بالاترین کیفیت به‌صورت زنده پخش یا به‌صورت مستقیم روی پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک، یوتیوب یا سامسونگ VR بارگذاری کند.

افزایش سازگاری برای تجربه‌های ۳۶۰ بیشتر

دستگاه Gear 360 با مجموعه‌ای از تجهیزات جانبی و پایه‌های شرکت‌های ثالث سازگار است. جدیدترین نسخه‌ی Gear 360 با دستگاه‌های پرچم‌دار سامسونگ نیز سازگار است که دستگاه‌های تازه عرضه‌شده‌ی گلکسی S8، گلکسی +S8، گلکسی S7، گلکسی S7 edge، گلکسی Note5، گلکسی +S6 edge، گلکسی S6، گلکسی S6 edge، گلکسی (A5 (2017 و گلکسی (A7 (2017 را شامل می‌شود. Gear 360 همچنین سازگاری بیشتری با دستگاه‌های iOS شامل آیفون ۷، آیفون ۷ پلاس، آیفون 6s، آیفون 6s پلاس و آیفون SE در کنار کامپیوترهای ویندوز و مک دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات