DJI از پهپاد Inspire 2 رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت DJI دعوت‌نامه‌ای برای رویداد ۲۵ آبان ارسال کرده که گفته می‌شود در آن پهپاد جدید اینسپایر ۲ را معرفی خواهد کرد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد شرکت DJI قصد دارد تا نسل جدید پهپاد اینسپایر (Inspire) را معرفی کند. این کمپانی به تازگی دعوت‌نامه‌های خود را برای مراسم روز ۱۵ نوامبر (۲۵ آبان) ارسال کرده است. رویداد یاد شده در شهر لس‌آنجلس برگزار خواهد شد و با توجه به آنچه در دعوت‌نامه‌ی یاد شده به چشم می‌خورد، گفته شده پهپاد Inspire 2 در این مراسم رونمایی خواهد شد. این پهپاد دارای قابلیت‌ کنترلر دوگانه بوده و بیشتر بازار سازندگان فیلم‌های هالیوودی را هدف قرار داده است. در ادامه‌ی مطلب با زومیت همراه شوید.

این رویداد در حالی برگزار خواهد شد که حدود دو سال و یک روز از زمان معرفی مدل اولیه‌ی پهپاد Inspire توسط DJI می‌گدرد.

اولین نسل پهپاد مورد بحث در سال ۲۰۱۴ معرفی شد که از آن به عنوان مارول تکنولوژی‌های پهپادها یاد می‌کردند. این محصول مجهز به جدیدترین فناوری‌های استریم DJI بود و قابلیت ارسال ویدیوهایی با کیفیت ۱۰۸۰p را از فاصله‌ی یک مایلی (حدود ۱.۶ کیلومتر) داشت. البته بعدا با بروزرسانی پهپاد اینسپایر، برد ارسال ویدیو آن به ۳ مایل (حدود ۴.۸ کیلومتر) ارتقا یافت. با این وجود بد نیست اشاره کنیم که پهپاد جدید و کوچک Mavic Pro شرکت DJI می‌تواند از فاصله‌ی ۴ مایلی (حدود ۶.۴ کیلومتر) نیز تصاویر ویدیویی را ارسال کند. با توجه به همین موضوع، مشخصات پهپاد Inspire نیاز به یک بروزرسانی اساسی دارد.

به نظر می‌رسد شرکت DJI تصمیم گرفته تا بسیاری از قابلیت‌های ارائه شده در پهپاد فانتوم ۴ را به نسخه‌ی جدید پهپاد اینسپایر بیاورد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به اجتناب از برخورد با موانع، سنسورهای موقعیت‌یابی بهبود یافته و امکان دنبال کردن اهداف اشاره کرد. علاوه بر این، نسل جدید اینسپایر امکان تغییر دوربین را نیز فراهم خواهد کرد. خوشبختانه سبک طراحی تبدیل شونده‌ی پهپاد اینسپایر اولیه در نسل جدید این محصول نیز لحاظ شده و فقط شاهد تغییراتی جزئی در طرح مدل جدید این دستگاه هستیم.

با توجه به تصویری که چندی پیش از پهپاد Inspire 2 منتشر شد، به نظر می‌رسد شکل ظاهری این محصول زیبا بوده و بازو‌های آن از جنس فیبرکربن خواهد بود. علاوه بر این گفته می‌شود که احتمالا امکان تعویض سریع و آسان موتورهای این محصول وجود دارد.

قیمت پهپادهای کنونی سری Inspire از ۳۰۹۹ دلار شروع می‌شود که البته این محصول در سایت DJI با قیمت ۱۹۹۹ دلار به فروش می‌رسد. با توجه به اینکه احتمالا قیمت سری جدید پهپاد اینسپایر بالا خواهد بود، به نظر می‌رسد بیشتر توجه فیلم‌سازان حرفه‌ای را به خود جلب کند.

نظر شما در این مورد چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات