سونی هدفون بی سیم جدید خود را برای رقابت با Bose معرفی کرد

پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سونی با دستی پر به شهر برلین و نمایشگاه IFA 2016 آمده است. این کمپانی ژاپنی امروز از هدفون بی‌سیم جدید و مجهز به حذف نویز خود با نام MDR-1000X رونمایی کرد. سونی این هدفون را بهترین نمونه‌ی مجهز به فناوری حذف نویز در جهان می‌داند. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سونی الکترونیکس برای نمایشگاه IFA 2016 سنگ تمام گذاشته است. این کمپانی امروز از هدفون جدید خود با نام MDR-1000X رونمایی کرد. سونی معتقد است که این هدفون بهترین تجربه‌ی حذف نویز را در جهان ارائه می‌دهد. این کمپانی ژاپنی بر شعار همیشگی خود یعنی «کیفیت مهم است» تاکید دارد و قصد دارد با استفاده از صدای پرجزییات و فناوری‌های دیگر، به کاربر در تمرکز بر روی صدا و موسیقی در حال پخش کمک کند. شاید همین موجب تعیین برچسب قیمتی ۴۰۰ دلاری برای این دستگاه شده است.

MDR-1000X نسبت به سایر هدفون‌های بازار، بیشترین نویز را از فرکانس‌های مختلف صدای بیرونی حذف می‌کند. این هدفون با استفاده از فیلترهای تقویت شده، اقدام به پردازش سیگنال و حذف نویز می‌کند. این هدفون از فناوری سنسور دوگانه‌ی حذف نویز و پدهایی با طراحی جدید بهره می‌برد. MDR-1000X از بهبود دهنده‌ی حذف نویز شخصی نیز بهره می‌برد که عملکرد هدفون را برای گوش شما تنظیم می‌کند.

هدفون سونی MDR-1000X

رییس قسمت صدا در بخش موبایل کمپانی سونی در این مورد می‌گوید:

MDR-1000X علاوه بر این که بهترین هدفون سونی با قابلیت حذف نویز است، از ظاهری زیبا و صدایی عالی و در شان نام و سابقه‌ی سونی بهره می‌برد.

هدفون جدید سونی، ۵۰ دلار نسبت به مدل QC35 کمپانی بوز و ۲۰ دلار نسبت به مدل استودیو وایرلس کمپانی بیتس گران‌تر است. اما سونی معتقد است که هدفونش ویژگی‌های بیشتری نیز نسبت به این دو هدفون دارد. MDR-1000X می‌تواند اندازه و شکل سر کاربر را تشخیص داده و با بررسی ویژگی‌های ظاهری همچون حالت موها و استفاده‌ی کاربر از عینک، بهترین تجربه‌ی حذف نویز را برای او به ارمغان آورد. این کارها با کمک موتور سنس سونی انجام می‌شود که به شما اجازه می‌دهد میزان صدایی را که می‌خواهید از بیرون به هدفونتان راه یابد تعیین کنید. پوشش روی اسپیکر سمت چپ از فرمان‌های لمسی برای کنترل صدا و مرور قطعات موسیقی پشتیبانی می‌کند.

این هدفون از حالت Quick Attention نیز بهره می‌برد که با استفاده از آن می‌توانید بدون برداشتن هدفون و تنها با قرار دادن دست بر روی پوشش اسپیکر سمت راست، صدای فردی را که کنارتان ایستاده است به خوبی بشنوید. عمر باتری این هدفون ۲۰ ساعت است و در رنگ‌های مشکی و خاکستری-بژ ارائه می‌شود. پیش‌سفارش MDR-1000X از امروز آغاز شده و در ماه اکتبر عرضه می‌شود.

نظر شما در مورد MDR-1000X چیست؟ آیا با این ویژگی‌ها ارزش خرید دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات