متر هوشمند Bagel با قابلیت اتصال به گوشی موبایل در کیک استارتر معرفی شد

یک‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
متر هوشمند Bagel یکی از پروژه‌هایی است که به تازگی در کیک‌استارتر معرفی شده و می‌تواند به عنوان ابزاری کاملا کارآمد برای اندازه‌گیری ابعاد مختلف استفاده شود. این پروژه با هدف جمع‌آوری ۳۰ هزار دلار سرمایه‌ی اولیه معرفی شده و محصول آن یک متر هوشمند است که قابلیت اندازه‌گیری به سه روش مختلف را دارد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

با پیشرفت تکنولوژی، اندازه‌گیری ابعاد و مسافت‌ها نیز وارد مراحل جدیدی شده است. ابزار مدرن جدید که به تازگی برای اندازه‌گیری معرفی شده است، یک متر هوشمند به نام Bagel است که در حال حاضر به عنوان یک پروژه‌ به منظور کسب سرمایه‌ی اولیه در کیک‌استارتر معرفی شده است.

سرمایه‌ی اولیه‌ی مورد نیاز برای اجرای این پروژه، ۳۰ هزار دلار تخمین زده شده است. محصول این پروژه یک متر هوشمند است که به سه روش مختلف می‌تواند ابعاد را اندازه‌گیری کند و قابلیت‌هایی مانند اتصال به گوشی هوشمند، ذخیره‌ی ابعاد و ذخیره‌ی پیام‌های صوتی دارد.

این متر مجهز به یک بند انعطاف‌پذیر است که مانند مترهای سنتی عمل می‌کند و می‌تواند تا فاصله‌ی حدود ۳ متر را اندازه‌گیری کند. البته این بند بسیار انععطاف‌پذیر است و در جاهایی که مترهای سنتی نمی‌توانند عمل کنند و دچار شکست می‌شوند، به خوبی عمل می‌کند. نکته‌ی دیگر این است که این بند توانایی تحمل ۵۰ کیلوگرم وزن را نیز دارد.

یکی دیگر از روش‌های اندازه گیری با Bagel، استفاده از قابلیت چرخ با Wheel است که کاربر با استفاده از آن می‌تواند متر را در اطراف یک سطح منحنی حرکت دهد و ابعاد آن منحنی را به راحتی محاسبه کند. قابلیت دیگر، لیزر این متر است که اندازه‌گیری از فواصل دور را ممکن می‌سازد. یک نور لیزری که از این متر هوشمند ساطع می‌شود، می‌تواند ابعاد افقی و عمودی را اندازه‌گیری کند.

این متر هوشمند در حال حاضر در کیک‌استارتر برای فروش آماده شده است و علاقمندان می‌توانند با پرداخت ۵۹ دلار، این متر را با تحفیف ۴۵ درصدی تهیه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات