مسواک بلوتوثی فیلیپس با قابلیت اتصال به گوشی های هوشمند

شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
مسواک بلوتوثی یکی دیگر از نوآوری‌های دنیای تکنولوژی در زمینه‌ی سلامت است. به تازگی شرکت Philips Sonicare نمونه‌ای از این مسواک را تولید کرده که قابلیت اتصال به گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS را از طریق اپلیکیشن مخصوص دارد و می‌تواند اطلاعات مفیدی از سلامت دهان و دندان در اختیار کاربر قرار دهد. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شرکت Philips Sonicare به تازگی یک مسواک هوشمند عرضه کرده که مجهز به بلوتوث است. ممکن است افراد در نگاه اول چنین محصولی را غیر مفید بدانند. اما اگر شما نیز برای سلامت دهان و دندان خود حساس هستید و می‌خواهید زمان بیشتری را برای مسواک زدن اختصاص دهید، این مسواک برای شما مناسب است.

این مسواک، Philips Sonicare FlexCare Platinum Connected نام دارد که نامی نسبتا طولانی برای یک محصول فناوری به حساب می‌آید! FlexCare مجهز به سنسورهایی است که حرکت مسواک را به طور منظم اندازه‌گیری می‌کنند. اطلاعات جمع‌آوری شده از این سنسورها نیز پس از اتصال به اپلیکیشن اندروید یا iOS منتقل می‌شوند. زمانی که کاربر در حال مسواک زدن است، نقشه‌ای سه‌بعدی از دندان‌های او در اپلیکیشن به نمایش در می‌آید و به او اطلاع می‌دهد که در حال حاضر در حال تمیز کردن کدام دندان است. کاربر می‌تواند ببیند که آیا فشاری که هنگام مسواک زدن وارد می‌کند مناسب است یا خیر. بعلاوه پس از مدت زمان ۲ دقیقه‌ای که در تایمر مسواک و اپلیکیشن محاسبه می‌شود، اپلیکیشن نقاطی که از دسترس کاربر دور مانده‌اند را به او نمایش می‌دهد.

از دیگر امکاناتی که اپلیکیشن این مسواک به همراه دارد، امکان تنظیم کردن هدف سلامتی، آنالیز روند مسواک زدن در مدت زمان مشخص و نمایش پیام‌های انگیزه‌ دهنده‌ی سلامتی است. یکی از امکانات مفید این اپلیکیشن، امکان تنظیم مناطق هدف در آن است. به طور مثال برخی از دندان‌های شما به سفارش دندانپزشک، نیاز به تمیز کردن بیشتر دارند که می‌توانید آن دندان‌ها و مناطق را در اپلیکیشن مشخص کنید. بعلاوه، می‌توانید نتیجه‌ی فعالیت خود را نیز برای دندانپزشک ارسال کنید. با استفاده از این مسواک، می‌توانید تصور کنید که دندانپزشک را به خانه آورده‌اید!

مسواک بلوتوثی flexcare

البته استفاده از این مسواک، مشکلاتی را نیز به همراه دارد. تصور کنید که برای استفاده‌ی بهتر از آن، مجبور هستید گوشی تلفن همراه خود را در دستشویی نیز همراه داشته باشید که ممکن است باعث آسیب‌دیدگی آن شود. نگاه کردن مداوم (حتی در حال مسواک زدن) به گوشی هوشمند نیز برای شما خسته‌کننده خواهد شد. بعلاوه، عمل مسواک‌ زدن با این دستگاه نیز طولانی‌تر خواهد شد.

قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول نیز بیش از سایر رقبا است. این مسواک قرار است با قیمتی حدود ۱۹۹ دلار به بازار عرضه شود. این درحالی است که محصولاتی مانند Philips Sonicare DiamondClean و Oral-B Pro 5000 نیز با امکاناتی مشابه و قیمتی به مراتب کمتر در بازار موجود هستند.

FlexCare در ماه جولای به بازار عرضه خواهد شد و طبق گفته‌ی سازنده، باتری آن حدود ۱۴ روز دوام می‌آورد و بعلاوه، این مسواک قادر خواهد بود تا ۱۴ مرتبه عملیات مسواک زدن را بدون پاک شدن اطلاعات در خود ذخیره کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات