سامسونگ 13 خرداد احتمالا گیر فیت 2 را معرفی می‌کند

چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ برای فردا (۱۳ خرداد) رویدادی خبری ترتیب داده که انتظار می‌رود در جریان آن گیر فیت ۲ و هدفون جدید گیر IconX را معرفی کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سامسونگ در نظر دارد فردا محصولات جدیدی را معرفی کند. این شرکت دعوت‌نامه‌ای را برای رسانه‌ها ارسال کرده که مربوط به رویدادی خبری در نیویورک است و در روز ۲ ژوئن (۱۳ خرداد) برگزار می‌ّشود. در این دعوت‌نامه از رسانه‌ها دعوت شده تا در کنار یکدیگر جمع شوند و مشاهده کنند که چگونه دستگاه‌های سامسونگ، کهکشانی از امکان‌پذیری را ایجاد می‌کنند.

دعوتنامه سامسونگ

احتمالا در جریان این رویداد هیچ تلفن هوشمندی معرفی نمی‌شود و در واقع رویداد Unpacked نیست. احتمال می‌رود در این رویداد شاهد گیر فیت ۲ (Gear Fit 2) باشیم که نسخه جدید گیر فیت (Gear Fit) به حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۴ عرضه شد.

بر اساس تصاویری که تاکنون فاش شده است، گیر فیت ۲ چندان تفاوت زیادی با گیر فیت اصلی ندارد. این محصول از نمایشگر خمیده آمولد با وضوح ۲۱۶ در ۴۳۲ پیکسل بهره می‌برد که بند آن نیز پلاستیکی است و این بند در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود. بر اساس شایعات گفته می‌شود که گیر فیت ۲ در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است (دارای استاندارد IP68) و از سیستم‌عامل تایزن بهره می‌برد. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به موقعیت‌یاب (GPS)، پردازنده دو هسته‌ای و ۵۱۲ مگابایت حافظه رم اشاره کرد. لازم به ذکر است که گیر فیت در زمان عرضه‌اش قیمتی ۱۹۹ دلاری داشت و با این اوصاف انتظار می‌رود که نسخه جدید آن، قیمتی بیشتر از ۲۰۰ دلار نداشته باشد.

انتظار می‌رود سامسونگ در کنار گیر فیت ۲، نسخه جدیدی از هدفون‌های بلوتوثی را نیز با نام گیر IconX معرفی کند که به صورت لمسی کنترل می‌شوند. البته گفته می‌ّشود که این هدفون‌ها در برابر آب و گرد و غبار مقاوم هستند و ۴ گیگابایت حافظه داخلی دارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات